اطلاعات دوره
آموزش سد و نیروهای وارد بر آن و بررسی پایداری سدها (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش سد و نیروهای وارد بر آن و بررسی پایداری سدها (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:2 نظر4.5
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:امیر رجائی4.7
  • زمان:1 ساعت و 9 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

ما در یک کشور پهناوری زندگی می کنیم که با وجود منابع آبی فراوان، بیشترین کشت آن به صورت دیم بوده و برای پاسخ به نیازهای غذایی کشور، به توسعه کشت آبی نیاز است. برای استفاده از منابع آب، وجود سازه های انتقال آب اجتناب ناپذیر است. مهندسان آب با احداث سازه های انتقال آب، دسترسی به منابع را تسهیل می کنند. احداث سازه های انتقال آب باعث می شود که آب از دامنه کوه ها و شیب های تند، دره ها و… عبور کند تا به محل مصرف یعنی کشاورزی و صنعت برسد. ما در این آموزش قصد داریم تا سد و نیرو‌های وارد بر آن و بررسی پایداری سد‌ها را مورد بحث و بررسی قرار دهیم.
دوره آموزش سد و نیروهای وارد بر آن و بررسی پایداری سدها (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 9 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط امیر رجائی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش سد و نیروهای وارد بر آن و بررسی پایداری سدها (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مدرسه و دانشگاه سراسر اینترنت را در صفحه مدرسه و دانشگاه در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

رجبعلی

جناب آقای دکتر رجایی بسیار سپاسگزارم از جنابعالی--خیلی خیلی عالی بود. دست مریضاد

مهدی زمانیان

باتشکر از تلاشهای بی وقفه

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی