اطلاعات دوره
آموزش نیروهای میدان مغناطیسی در فیزیک عمومی 2 - حل مساله (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش نیروهای میدان مغناطیسی در فیزیک عمومی 2 - حل مساله (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.6/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:0 نظر0
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:امید زندی4.6
  • زمان:41 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

یادگیری مساله‌‌محور، یک روش دانشجو‌محور است که در آن دانشجویان از طریق حل مساله‌های مرتبط با یک موضوع، آموزش داده می‌شوند. از طریق این نوع آموزش، دانشجویان مهارت‌ها و توانایی‌های لازم برای حل مساله‌های بعدی را پیدا می‌کنند. در این آموزش از طریق حل مساله، درس فیزیک عمومی ۲ آموزش داده می‌شود. این درس جزو پایه‌ای‌ترین دروس مقطع کارشناسی اغلب گرایش‌های مهندسی است، به خصوص برای درس‌های پیشرفته‌تر مهندسی برق از اهمیت بسزایی برخوردار است. ما در این آموزش قصد داریم تا نیروهای میدان مغناطیسی در فیزیک عمومی 2 - حل مساله را مورد بررسی قرار دهیم.
دوره آموزش نیروهای میدان مغناطیسی در فیزیک عمومی 2 - حل مساله (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.6 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 41 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط امید زندی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش نیروهای میدان مغناطیسی در فیزیک عمومی 2 - حل مساله (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های توسعه فردی سراسر اینترنت را در صفحه توسعه فردی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی