اطلاعات دوره
آموزش میدان های مغناطیسی در ماده در الکترومغناطیس 1 (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش میدان های مغناطیسی در ماده در الکترومغناطیس 1 (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.4/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در این فرادرس سعی شده است تا مفاهیم اصلی مربوط به درس الکترودینامیک بر مبنای کتاب گریفیتس (Griffiths) که یکی از مراجع اصلی این درس در سطح کشور و در سطح دنیا است، مرور و مطالعه شود. سعی شده است که با حل مثال‌های مناسب در خلال درس، مفاهیم روشن‌تر گردند و علاوه بر مرور مفاهیم پایه الکترواستاتیک، عمده تمرکز روی موارد تخصصی‌تر نسبت به فیزیک پایه ۲ باشد. این آموزش برای دانشجویان کارشناسی و داوطلبین کنکور کارشناسی ارشد نیز مفید خواهد بود.
دوره آموزش میدان های مغناطیسی در ماده در الکترومغناطیس 1 (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.4 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 36 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط دکتر متین هنردوست مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش میدان های مغناطیسی در ماده در الکترومغناطیس 1 (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مدرسه و دانشگاه سراسر اینترنت را در صفحه مدرسه و دانشگاه در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی