اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش آشنایی با آجر و مشخصه های فنی آن در مصالح ساختمانی (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش آشنایی با آجر و مشخصه های فنی آن در مصالح ساختمانی (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در گذشته انسان برای ساختن سر پناه خود، از مواد و متریالی استفاده می نمود که در نزدیکی خود، آن ها را به سهولت یافته یا اینکه توان بکارگیری از آن ها را داشت. ولی با پیشرفت های قرن اخیر و با ورود به عصر تکنولوژی، موضوع ساخت و تولید مصالح جدید و همچنین استفاده از طبیعت مطرح گردید. توجه به پیشرفت های عنوان شده، اهمیت شناخت علم مصالح را روشن می سازد. در این فرادرس اهمیت این موضوع به شکل مناسب روشن شده است، زیرا در فصول مجزا به ابعاد مختلف مصالح ساختمانی پرداخته می شود.
دوره آموزش آشنایی با آجر و مشخصه های فنی آن در مصالح ساختمانی (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 17 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط مجیدرضا آخوندان مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش آشنایی با آجر و مشخصه های فنی آن در مصالح ساختمانی (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مدرسه و دانشگاه سراسر اینترنت را در صفحه مدرسه و دانشگاه در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی