اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش دینامیک مش و DoF6 در انسیس فلوئنت ANSYS Fluent
مسیر آموزشی

آموزش دینامیک مش و DoF6 در انسیس فلوئنت ANSYS Fluent

299,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4/5
وضعیت قیمت: 299,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :6 نظر5
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:حسن بزی4.8
  • زمان:1 ساعت و 1 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

انسیس فلوئنت (ANSYS Fluent) نرم افزاری بسیار شناخته شده در زمینه تحلیل جریان، انتقال حرارت، شبیه سازی محیط های سیالاتی و چند فازی است که در زمینه CFD فعالیت می کند. شبیه سازی حالت گذرا در شرایطی که جسم جامد یا مرز در حال حرکت داشته باشیم نیازمند فعال کردن مش دینامیکی است. این فرادرس در قالب آموزش دینامیک مش و 6 درجه آزادی و همچنین جریان دو فازی، آموزش داده می شود.
دوره آموزش دینامیک مش و DoF6 در انسیس فلوئنت ANSYS Fluent دوره‌ای با امتیاز نهایی 4 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 1 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط حسن بزی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 299,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش دینامیک مش و DoF6 در انسیس فلوئنت ANSYS Fluent را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مهندسی عمران سراسر اینترنت را در صفحه مهندسی عمران در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

علی

تازه اولای این آموزش هستم، برای آشنایی و در همین حد کافی بود.

محمد

برا من کاربرد داشت، خیلی عالیه. یک پروژه ای رو کار کردم که از این آموزش تونستم استفاده کردم.

یاسر

من تا حالا مدل سازی کار نکرده بودم برام جدید بود.

مهسا

خوب بود و کارمو راه انداخت. ممنونم.

teapot

با سلام و خسته نباشید خدمت استاد گرامی جناب آقای مهندس حسن بزی و تمامی فعالین در گروه آموزشی بزرگ فرا درس این آموزش بسیار جامع ، کامل، عالی و بی نظیر هست به تمای دوستان پیشنهاد می کنم این آموزش رو از دست ندهند. در این رابطه که مثال چند فازی عملا به طور دستی قابل محاسبه نمی باشند با کمک نرم افزارهای مثل آباکوس و اتودسک سی اف دی و غیره امروز می توان بطور دقیق و آسان شبیه سازی کرد که به نظر بنده نرم افزار انسیس یک سرو گردن از دیگر نرم افزارها بالاست مخصوصا در حوزه سیالات که دو محیط قدرتمند فلوئنت و سی اف ایکس نشان دهنده این امراست. اما یک خواهش از استاد گرامی آقای مهندس حسن بزی دارم و این که لطفا شبیه سازی سیفون و فاضلاب را در لوله و اتصالات پولیکا آموزش دهند چون هر قدر که من گشتم آموزشی در این زمینه پیدا کنم .به امید موفقیت روز افزون شما با تشکر

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی