اطلاعات دوره
آموزش آشنایی با موتورهای دیزل مدرن
مسیر آموزشی

آموزش آشنایی با موتورهای دیزل مدرن

569,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2.8/5
وضعیت قیمت: 569,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:2 نظر2.5
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:امیرحسین رضائیان2.5
  • زمان:7 ساعت و 20 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

تکنولوژی‌های پیشرفته به کار رفته در موتورهای مدرن و همچنین نیاز به یک منبع آموزشی معتبر جهت درک اجزا و سیستم این موتورها، از مبانی مهم پرداختن به این آموزش است. هدف این آموزش فراهم آوردن دانشی گسترده در زمینه سیستم‌های تزریق سوخت مدرن، سیستم‌های الکترونیکی به روز، سیستم‌های EGR (Exhaust Gas Recirculation)، تمرکز بر به حداقل رساندن انتشار گازهای اگزوز و راه‌های کنترل آن است. تقاضای بازارهای مصرف جهانی برای مصرف سوخت کمتر، کاهش گازهای آلاینده، همچنین موتورهای با ارتعاش‌ و نویز کمتر باعث افزایش تقاضا برای سیستم‌های تزریق سوخت بهتر با بازدهی مناسب شده است.
دوره آموزش آشنایی با موتورهای دیزل مدرن دوره‌ای با امتیاز نهایی 2.8 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 7 ساعت و 20 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط امیرحسین رضائیان مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 569,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش آشنایی با موتورهای دیزل مدرن را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مدرسه و دانشگاه سراسر اینترنت را در صفحه مدرسه و دانشگاه در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

علی

سلام خداقوت توضیحات تون.....اگر توضیحاتتون بیشتر همراه با تصویر بود بهتر میشد

علی

با سلام . مطالب آموزشی برای کسانی که به موتور دیزل آشنایی ندارند خوب است - اما مشکلی دارد که استاد بیشترسعی کرده از مطالب و عکس های کتاب بوش برای موتور دیزل استفاده کنه که ب به علت کیفت پائین و تک رنگ بودن این تصاویر کیفت آموزش خصوصا در فصل های آخر،   پائین آمده،   بهتر بود از تصاویر فراوان که در اینترنت موجود بود استفاده می شد -- و به استاندارد الایندگی یورو و OBDII اشاره ایی نیز می شد و همچنین روشهای که موتور دیزل برای رسیدن به این استانداردها طی می کنند. و مزایای و معایب سیستم کامون ریل (بیشترین استفاده در خودروهای جدید با فشار 2600 بار) و معرفی پمپهای های پرشر جدید برای این سیستم کامون ریل و نسل های مختلف آن و سیستم کنترل آلایندگی جدید-- به سیستم مولتی پلکس هم اشاره شده Controller Area Network (CAN bus) که ...

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی