اطلاعات دوره
آموزش پروژه محور مالتی مدیا بیلدر – طراحی آزمون الکترونیکی در Multimedia Builder
مسیر آموزشی

آموزش پروژه محور مالتی مدیا بیلدر – طراحی آزمون الکترونیکی در Multimedia Builder

499,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.3/5
وضعیت قیمت: 499,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

تحولات چشمگیری که در اثر پدید‌ آمدن نرم‌افزارهای تولید محتوا به وجود آمده، اکنون به چنان شتابی رسیده است که همه ساختارهای علمی در این زمینه را در جهان با تغییراتی شگرف مواجه کرده است. نرم‌افزار مالتی‌مدیا بیلدر (Multimedia Builder) یا به اختصار MMB، یکی از قدرتمندترین و محبوب‌ترین نرم‌افزارها در زمینه اتوران‌سازی و تولید محتوا است و به جرات می‌توان گفت که هر کاری را می‌توان با این نرم‌افزار انجام داد. از آنجا که این فرادرس به صورت پروژه‌محور است، هدف از آن، آموزش ساخت انواع آزمون با قابلیت‌های جذاب مالتی‌مدیا بیلدر است که شما پس از گذراندن آن، با این‌گونه مباحث آشنا شده و به راحتی می‌توانید هر نوع آزمونی را با هر شکلی طراحی کنید. در این فرادرس به طراحی گام به گام یک نمونه آزمون با قابلیت‌های لازم پرداخته شده است.
دوره آموزش پروژه محور مالتی مدیا بیلدر – طراحی آزمون الکترونیکی در Multimedia Builder دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 4 ساعت و 28 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط سید محمد کاظمی شیخ شبانی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 499,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش پروژه محور مالتی مدیا بیلدر – طراحی آزمون الکترونیکی در Multimedia Builder را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مدرسه و دانشگاه سراسر اینترنت را در صفحه مدرسه و دانشگاه در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی