اطلاعات دوره
آموزش طرح های K3 در طراحی و تحلیل آزمایش ها با SPSS و Minitab (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش طرح های K3 در طراحی و تحلیل آزمایش ها با SPSS و Minitab (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.7/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:0 نظر0
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:دکتر ایوب شیخی4.9
  • زمان:34 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

امروزه متخصصان رشته های فنی و مهندسی و رشته های پزشکی برای بررسی فرضیه های خود نیازمند طراحی و تحلیل دقیق آزمایش هایی هستند که بتوانند با دقت توان بالا در فرآیند تحقیق به آن ها کمک کرده و تحلیل های مناسبی را ارائه کنند. در این بین یادگیری علم طراحی و تحلیل آزمایش ها به عنوان یکی از حلقه های اساسی روش تحقیق ضروری خواهد بود. ما در این آموزش قصد داریم تا طرح های K3 در طراحی و تحلیل آزمایش ها با SPSS و Minitab را مورد بحث و بررسی قرار دهیم.
دوره آموزش طرح های K3 در طراحی و تحلیل آزمایش ها با SPSS و Minitab (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.7 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 34 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط دکتر ایوب شیخی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش طرح های K3 در طراحی و تحلیل آزمایش ها با SPSS و Minitab (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های بازارهای مالی سراسر اینترنت را در صفحه بازارهای مالی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

sima

ممنون از اموزش تون

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی