اطلاعات دوره
آموزش الگوی گارتلی (Gartley) در تحلیل تکنیکال (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش الگوی گارتلی (Gartley) در تحلیل تکنیکال (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:4 نظر5
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:محمد نسیمی فر4.5
  • زمان:35 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

همانند بسیاری از حوادث و وقایع موجود در طبیعت، بازارهای مالی نیز دارای رفتار هارمونیک (Harmonic) و مبتنی‌بر دوره‌های زمانی (Time Cycles) است. از سال‌های پیش، در علم تحلیل تکنیکال تلاش‌های زیادی توسط تحلیلگران در سراسر جهان انجام شده است تا بتوانند این الگوها را به صورت قانون‌مند تشخیص داده و از آن‌ها برای کسب سود در معاملات بهره ببرند. در میان نتایج موفق این تلاش‌ها، الگوهای هارمونیک و امواج الیوت، دو نتیجه بسیار کاربردی و موفق هستند که براساس Cycle‌ها عمل‌کرده و امروزه توسط معامله‌گران زیادی در سراسر جهان مورد استفاده قرار می‌گیرند. ما در این آموزش قصد داریم تا الگوی گارتلی (Gartley) در تحلیل تکنیکال را مورد بحث و بررسی قرار دهیم.
دوره آموزش الگوی گارتلی (Gartley) در تحلیل تکنیکال (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 35 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط محمد نسیمی فر مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش الگوی گارتلی (Gartley) در تحلیل تکنیکال (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های روش‌های تحلیل سراسر اینترنت را در صفحه روش‌های تحلیل در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

علی

درود بر مهندس با سواد و افتاده که با مناعت طبع و سعه صدر بهترین امورش ها رو ارایه می دهند.شدیدا به همگان استفاده از کلیه اموزش های ایشون رو در رشته های مختلف در فرادرس پیشنهاد می دهم و شدیدا ایشون رو بعنوان یک متخصص و معلم ناب تایید و حمایت می کنم.شادان و سربلند باشند.

عزیز شفیعی

خیلی عالی بود مهندس واقعا ممنون

یوسف

سلام مهندس نسیمی فر بسیار با سواد و مزیت بزرگ ایشون قدرت بیان بالاست مطمینا کم نظیرند

وحید

با سلام و تشکر فراوان از فرادرس برخی از اموزش ها بسیار عالی هستند باز هم ممنون

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی