اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش داده کاوی Data Mining در متلب MATLAB
مسیر آموزشی

آموزش داده کاوی Data Mining در متلب MATLAB

599,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.8/5
وضعیت قیمت: 599,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در بسیاری از رشته‌های علمی و فنی، در نهایت ما با مجموعه‌ای از داده‌ها رو‌به‌رو هستیم که حجم کم یا زیادی را دارند؛ اما مهم‌ترین کار، به دست آوردن چنین پایگاه داده‌ای نیست. بلکه باید بتوانیم، سطح بالاتری از دانش را با توجه به پایگاه داده مذکور به دست بیاوریم؛ این یعنی نتیجه‌گیری و جمع‌بندی تمام تلاش‌هایی که برای جمع‌آوری آن داده‌ها صرف شده است. به دست آوردن قواعد و قوانینی که توضیحی فشرده و مفهومی از داده‌های در دسترس را ارائه می‌دهند به همراه مجموعه دیگری از کارهای مرتبط با آن، موضوع بحث یکی از زیرشاخه‌های مشترک علوم کامپیوتر و آمار، به نام داده‌کاوی (Data Mining) است. این فرادرس در مجموع شامل بیست و چهار ساعت برنامه آموزشی تخصصی در زمینه داده‌کاوی و مباحث آن، پیاده‌سازی آن‌ها در محیط متلب و کاربردهای آن‌ها است.
دوره آموزش داده کاوی Data Mining در متلب MATLAB دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.8 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 24 ساعت و 2 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط دکتر سید مصطفی کلامی هریس مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 599,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش داده کاوی Data Mining در متلب MATLAB را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مهندسی کامپیوتر و نرم افزار سراسر اینترنت را در صفحه مهندسی کامپیوتر و نرم افزار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

سجاد

عالی بود حرف نداشت خیلی راضیم خدا خیرتون بده.

ایوب

خیلی ایشون مباحث رو کامل تدریس می کردن. من خیلی راضی بودم.

سویل

دکتر کلامی بیان روان و شیوای داشتن. تشکر از ایشون.

سیدحمید

عالی و کارآمد بود. انصافا به همه پیشنهاد می کنم این آموزش رو.

حسن

من رشته تخصصیم شیمی بود و برای من خوب پیش رفت. الان با این آموزش با یه قسمت زیادی از مهندسی کامپیوتر آشنا شدم.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی