اطلاعات دوره
آموزش زبان انگلیسی – لغات انگلیسی سطح A2
مسیر آموزشی

آموزش زبان انگلیسی – لغات انگلیسی سطح A2

799,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.2/5
وضعیت قیمت: 799,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:1 نظر4.8
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:مرجان نجفی4.8
  • زمان:6 ساعت و 50 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

در این آموزش واژگان به همراه تلفظ در قالب نگارشی و آوایی، ارائه تعریفی از لغت به زبان انگلیسی، معنی لغت به زبان فارسی در راستای شفاف‌سازی و ابهام‌زدایی، ارائه یک مثال به زبان انگلیسی و فارسی در قالب نگارشی و آوایی و ارائه کردن تصویر از واژگان به منظور تصویرسازی ذهنی برای زبان‌آموزها فراهم شده است و همه این اقدامات، تلاشی در جهت ساده‌سازی و افزایش سرعت در یادگیری لغت بوده است. زبان انگلیسی زبان علم، منابع علمی، زبان دانشگاه‌های معتبر و ارتباطات گسترده است. در این فرادرس به یادگیری لغات پرکاربرد و روزمره با تکیه بر تلفظ و مثال می‌پردازیم.
دوره آموزش زبان انگلیسی – لغات انگلیسی سطح A2 دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 6 ساعت و 50 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط مرجان نجفی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 799,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش زبان انگلیسی – لغات انگلیسی سطح A2 را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های زبان انگلیسی سراسر اینترنت را در صفحه زبان انگلیسی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

مصطفی

مفید و ارزشمند است. لغات همراه با مترادف و با جمله اموزش داده میشوند.

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی