اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش گرامر زبان انگلیسی سطح پایه (A2) - (So, Too, Either Neither) (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش گرامر زبان انگلیسی سطح پایه (A2) - (So, Too, Either Neither) (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.8/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :5 نظر4.9
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:زهرا دلاور5
  • زمان:9 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

در این آموزش به نکات تکمیلی گرامر پایه زبان انگلیسی پرداخته می‌شود. آشنایی با این مباحث شما را قادر می‌سازد تا بتوانید در مورد زمان‌های مختلف، جمله بسازید و درباره مسائل روزمره صحبت کنید. این آموزش مطابق با استاندارد CEFR، یعنی چارچوب اروپایی مشترک مرجع برای زبان‌ها طراحی شده است و لذا دسته‌بندی اصولی گرامر، این امکان را به زبان‌آموز می‌دهد که به صورت پلکانی و مرحله به مرحله، آموزش‌های لازم را در حوزه گرامر پشت سر گذارد. ما در اين آموزش قصد داريم تا So, Too, Either, Neither  در گرامر زبان انگلیسی سطح پایه (A2) - به زبان فارسی را مورد بررسی قرار دهيم.
دوره آموزش گرامر زبان انگلیسی سطح پایه (A2) - (So, Too, Either Neither) (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.8 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 9 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط زهرا دلاور مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش گرامر زبان انگلیسی سطح پایه (A2) - (So, Too, Either Neither) (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های زبان انگلیسی سراسر اینترنت را در صفحه زبان انگلیسی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

محمد سجاد کلانتری

بسیار سپاسگذارم.

moamadjavad

عالی

Arefeh

خیلی عالی بود و آموزش کاربردی ای بود

ارشیا

خیلی عالی و خوب بود. ممنونم از شما که این آموزش رو به صورت رایگان قرار دادید. سپاس گزارم اگر بخش گرامر A3 اضافه شه. خیلی ممنون میشم.

علی

عالی.مدرس با مثال های زیاد باعث درک بهتر موضوع میشه.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی