اطلاعات دوره
آموزش زبان انگلیسی – مهارت های درک مطلب
مسیر آموزشی

آموزش زبان انگلیسی – مهارت های درک مطلب

599,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.2/5
وضعیت قیمت: 599,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:2 نظر4.8
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:مهتاب کلاهی اهری4.8
  • زمان:2 ساعت و 54 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

مهارت درک مطلب در زبان انگلیسی به همه‌ی افرادی که به نحوی با زبان انگلیسی در ارتباط هستند کمک می‌کند تا از طریق خواندن متون انگلیسی دانش خود را افزایش داده، درک عمیق‌تری از متن‌ها داشته باشند و در آزمون‌های سنجش درک مطلب موفق‌تر عمل کنند. این فرادرس مناسب همه افرادی است که به نحوی با زبان انگلیسی در ارتباط هستند مانند زبان‌آموزها، داوطلب‌های آزمون‌هایی که مهارت خواندن و درک مطلب در آن‌ها سنجیده می‌شود و محقق‌هایی که به طور مداوم مشغول خواندن مقالات و کتاب‌های انگلیسی هستند.
دوره آموزش زبان انگلیسی – مهارت های درک مطلب دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 54 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط مهتاب کلاهی اهری مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 599,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش زبان انگلیسی – مهارت های درک مطلب را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های زبان انگلیسی سراسر اینترنت را در صفحه زبان انگلیسی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

یونس

این آموزش نیازمو به طور کامل رفع کرد.چیزی که میخواستم بود.

Saeid

در مجموع مفید بود. ممنونم از شما

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی