اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش گرامر Gerunds و Infinitives در زبان انگلیسی سطح مقدماتی (A2) (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش گرامر Gerunds و Infinitives در زبان انگلیسی سطح مقدماتی (A2) (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.9/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :1 نظر5
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:زهرا دلاور5
  • زمان:3 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

تدریس یک‌باره مفاهیم گرامری باعث سردرگمی زبان‌آموز شده و این اجازه را به او نمی‌دهد که بتواند یادگیری مفاهیم اولیه را به عنوان شالوده پروسه آموزش، عمیق ساخته و بعد بر روی این شالوده، جزئیات لازم را اضافه کند. از طرفی، عدم طراحی درست و نیز آموزش یک‌باره گرامر باعث پیچیدگی آن‌ها می‌گردد که ممکن است دانشجو را سردرگم کند، اما دسته‌بندی گرامر، آموزش گام به گام را میسر کرده است که علاوه بر سهولت، یادگیری را نیز عمیق‌تر می‌کند. ما در اين آموزش قصد داريم تا گرامر Gerunds و Infinitives در زبان انگلیسی سطح مقدماتی (A2)را به زبان انگلیسی مورد بررسی قرار دهيم.
دوره آموزش گرامر Gerunds و Infinitives در زبان انگلیسی سطح مقدماتی (A2) (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.9 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط زهرا دلاور مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش گرامر Gerunds و Infinitives در زبان انگلیسی سطح مقدماتی (A2) (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های زبان انگلیسی سراسر اینترنت را در صفحه زبان انگلیسی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

ارشیا

خیلی عالی و خوب بود. ممنونم از شما که این آموزش رو به صورت رایگان قرار دادید. سپاس گزارم

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی