اطلاعات دوره
آموزش مقدماتی نگارش زبان انگلیسی
مسیر آموزشی

آموزش مقدماتی نگارش زبان انگلیسی

599,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.8/5
وضعیت قیمت: 599,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:10 نظر4.7
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:مهتاب کلاهی اهری4.8
  • زمان:3 ساعت و 43 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

نوشتن به زبان انگلیسی نه تنها برای زبان‌آموزان، بلکه برای هر فردی که با زبان انگلیسی در ارتباط است مهارتی به ظاهر دشوار و نگران‌کننده است. شاید دلیل این همه دشواری در یادگیری و تسلط بر این مهارت، عدم آگاهی از ابتدایی‌ترین اصول و ملزومات نگارش انگلیسی باشد. این فرادرس مناسب همه افرادی است که به نحوی با زبان انگلیسی در ارتباط هستند، مانند: زبان‌آموزان، داوطلبان آزمون‌هایی که مهارت نگارش در آن‌ها سنجیده می‌شود و محققانی که به دنبال نگارش مقاله به زبان انگلیسی و چاپ آن در مجله‌های معتبر هستند. اصول ابتدایی نگارش مانند: قواعد، علائم، ساختار پاراگراف‌نویسی و ایده‌پردازی جزو بدیهی‌ترین پارامترهای سنجش نگارش هستند و حتی در صورت تسلط بر مباحث پیشرفته‌تر، ضعف در موارد ذکر شده به متن نوشته شده لطمه‌ای بزرگ وارد می‌نماید.
دوره آموزش مقدماتی نگارش زبان انگلیسی دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.8 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت و 43 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط مهتاب کلاهی اهری مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 599,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش مقدماتی نگارش زبان انگلیسی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های زبان انگلیسی سراسر اینترنت را در صفحه زبان انگلیسی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

مریم

من خیلی راضی بودم چون اصولا با اموزش تصویری خیلی ارتباط بر قرار میکنم

محمد

الگوهایی که به صورت حفظی بود رو خیلی قشنگ توضیح میدادند.

لیلا

این آموزش همه جا کاربرد داره، یادگیری خوبی داشت. فقط اگه از حالت روخونی درمیومد بهترم میشد.

امین

اینکه می توانیم 30درصد از فایل ها را قبل از خرید مشاهده کنیم خیلی عالی می باشد.

شهرام

سلام. آموزش خوبي بود. من براي دخترم گرفتم. گویا هيچ مشکلي در آموزش نيست. ممنون

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی