اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش انگلیسی شعر قصیده ای در باب پاییز اثر جان کیتس (John Keats’s To Autumn) (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش انگلیسی شعر قصیده ای در باب پاییز اثر جان کیتس (John Keats’s To Autumn) (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.8/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

این فرادرس با توجه به مهمترین عناوین و بر پایه سرفصل وزارت علوم تحقیقات و فناوری برای درس شعر انگلیسی در مقطع کارشناسی رشته زبان و ادبیات انگلیسی تهیه شده است. در این آموزش، در ابتدا ویژگی‌های بارز شعر انگلیسی از جمله ساختار شعر و الگوهای آوایی، آرایه‌های مجاز، انواع شعر و همچنین تفاوت بین تجزیه - تحلیل و نقد شعر را مورد بررسی قرار می‌دهیم، سپس در قسمت‌های بعد با برخی از مهمترین دوره‌های ادبی، آشنا می‌شویم و اشعار حائز اهمیت شعرای شاخص آن دوره را تجزیه و تحلیل می‌نماییم. ما در این آموزش قصد داریم تا انگلیسی شعر قصیده‌‌ای در باب پاییز اثر جان کیتس (John Keats’s To Autumn) را مورد بحث و بررسی قرار دهیم.
دوره آموزش انگلیسی شعر قصیده ای در باب پاییز اثر جان کیتس (John Keats’s To Autumn) (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.8 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 26 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط مریم معین خرازی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش انگلیسی شعر قصیده ای در باب پاییز اثر جان کیتس (John Keats’s To Autumn) (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های زبان انگلیسی سراسر اینترنت را در صفحه زبان انگلیسی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

Hossein ranjbar

ممنون از مدرس گرامی.

Parsa

بسیار دلنشین و اموزنده, سپاس از شما!

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی