اطلاعات دوره
آموزش ایجاد پروفایل پژوهشی در پایگاه داده و سامانه های علمی
مسیر آموزشی

آموزش ایجاد پروفایل پژوهشی در پایگاه داده و سامانه های علمی

299,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.1/5
وضعیت قیمت: 299,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

پروفایل های پژوهشگران، سامانه هایی برای دانشگاهیان، پژوهشگران و نویسندگان بوده که از ابزارهای ارتباط علمی در دنیای امروز هستند. این پروفایل ها حاوی اطلاعات شخصی افراد مانند: نام و نام خانوادگی، وابستگی سازمانی و… و نیز فهرست آثار علمی آن ها هستند و به منزله یک کارنامه یا رزومه علمی محسوب می شوند. علاوه بر این، برخی از این سامانه ها به هر نویسنده، یک کد منحصر به فرد اختصاص می دهند که باعث تمایز وی از دیگر اشخاص با نام های مشابه می شود. برخی از این سامانه ها، شاخص های علم سنجی نویسندگان (مانند اچ ایندکس) را نیز ارائه می دهند.
دوره آموزش ایجاد پروفایل پژوهشی در پایگاه داده و سامانه های علمی دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.1 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 11 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط دکتر مریم صراف زاده مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 299,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش ایجاد پروفایل پژوهشی در پایگاه داده و سامانه های علمی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های پایگاه داده سراسر اینترنت را در صفحه پایگاه داده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

هانیه

این آموزش ها خیلی به آدم میتونن کمک کنن از این جهت که خیلی میتونه در مودر نحوه پیدا کردن مقاله و موضوع ها پژوهشی کمک کنه و این موضوعات در دانشگاه خیلی عمیق به آن پرداخته نمیشه در حالیکه باید به صورت جدی و عمیق در مورد آن درس ارائه بشه.

محمد

دوره بسیار بسیار عالی هست. تمام آموزشهایی که توش هست رو از ش استفاده کردم، برا خودم پاور پوینت ساختم. جای دیگه نمی تونستم انقدر سریع این مطالبو یاد بگیرم.

سارا

آموزش های فرادرس خیلی خوبن و تو لول های مختلف ارائه میشن.

آریا

شیوه بیان و میزان تسلط مدرس خیلی خوب بود و مطالب خیلی روان و واضح انتقال دادن

فاطمه

کامل نیازمو برآورده کرد و دیگه به آموزش دیگه ایی نیاز پیدا نکردم.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی