اطلاعات دوره
آموزش مبحث 4 (مبحث چهارم) مقررات ملی ساختمان – الزامات عمومی ساختمان
مسیر آموزشی

آموزش مبحث 4 (مبحث چهارم) مقررات ملی ساختمان – الزامات عمومی ساختمان

999,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4/5
وضعیت قیمت: 999,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:2 نظر4.5
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:هاشم بهمن یار4.5
  • زمان:13 ساعت و 56 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

مهندسین و شاغلین در صنعت ساختمان با داشتن تسلط به مقررات ملی ساختمان چه در زمینه علمی و چه در زمینه اجرایی و شغلی می‌توانند به موفقیت‌های مختلفی دست پیدا کنند. هدف از این آموزش توضیح و تشریح بند به بند مبحث چهارم مقررات ملی ساختمان است تا نحوه استفاده اصولی از این مقررات برای مهندسین و شاغلین در صنعت ساختمان آموزش داده شود. در این فرادرس با رجوع به مباحث مطرح شده در مبحث 4 مقررات ملی ساختمان به تشریح موضوع‌های مربوطه می‌پردازیم و تلاش بر این است تا با با بسط و توضیح شفاف بندهای موجود در این مبحث، راه را برای درک بهتر و شفاف‌تر ضوابط و موضوع‌های مطرح شده در این مبحث برای مهندسان حوزه ساختمان هموارتر سازیم.
دوره آموزش مبحث 4 (مبحث چهارم) مقررات ملی ساختمان – الزامات عمومی ساختمان دوره‌ای با امتیاز نهایی 4 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 13 ساعت و 56 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط هاشم بهمن یار مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 999,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش مبحث 4 (مبحث چهارم) مقررات ملی ساختمان – الزامات عمومی ساختمان را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های بازارهای مالی سراسر اینترنت را در صفحه بازارهای مالی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

علی

کامل نگاه نکردم فعلا، راضی بودم، و از 20 به فرادرس نمره 20 میدم.

اسماعیل

لطفا سریعتر، آزمون نزدیکه دیگه.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی