اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش پلاگین کمرا راو – ویرایش تصاویر در فتوشاپ با Camera Raw
مسیر آموزشی

آموزش پلاگین کمرا راو – ویرایش تصاویر در فتوشاپ با Camera Raw

449,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.9/5
وضعیت قیمت: 449,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در این آموزش با تشریح محیط کاری پلاگین Camera RAW که یکی از پلاگین‌های نرم‌افزار Adobe Photoshop است، به شیوه استفاده صحیح از ابزارها، پنل‌ها و اسلایدرهای موجود در این پلاگین به منظور ویرایش صحیح تصاویر پرداخته شده است. همچنین با بیان تفاوت‌های بنیادین میان فایل‌های خام عکاسی (RAW) و تصاویر با پسوند JPG، به اهمیت استفاده از فایل‌های خام عکاسی و توانایی ویرایش هرچه بهتر این تصاویر اشاره شده است.
دوره آموزش پلاگین کمرا راو – ویرایش تصاویر در فتوشاپ با Camera Raw دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.9 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 4 ساعت و 6 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط حمید وفایی ملامحمود مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 449,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش پلاگین کمرا راو – ویرایش تصاویر در فتوشاپ با Camera Raw را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های گرافیک سراسر اینترنت را در صفحه گرافیک در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دریا

کلا آموزش های فرادرس همشون خوبه، این آموزش هم خوب بود من راضی بودم،خیلی درس ها رو شمرده شمرده توضیح میدادند. کامله نیازی نیست سر کلاس حضوری باشی.

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی