اطلاعات دوره
آموزش پروژه محور پلکسیس – مدل سازی فونداسیون های سطحی و عمیق در PLAXIS 3D
مسیر آموزشی

آموزش پروژه محور پلکسیس – مدل سازی فونداسیون های سطحی و عمیق در PLAXIS 3D

499,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.2/5
وضعیت قیمت: 499,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:5 نظر4.8
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:حسین پورساعی4.8
  • زمان:3 ساعت و 44 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

در این آموزش، نحوه مدل‌سازی فونداسیون‌های سطحی و عمیق در نرم‌افزار PLAXIS 3D ارائه می‌شود. در ابتدا یک مقدمه‌ای در خصوص تعاریف پایه فونداسیون‌های سطحی و عمیق بیان می‌شود، سپس آموزش با معرفی نرم‌افزار PLAXIS 3D 2020 و آشنایی با محیط و منوهای آن ادامه می‌یابد و در نهایت با حل مثال‌هایی از یک فونداسیون سطحی و عمیق (گروه شمع) در نرم‌افزار، به مدل‌سازی و تحلیل نتایج آن‌ها می‌پردازیم.
دوره آموزش پروژه محور پلکسیس – مدل سازی فونداسیون های سطحی و عمیق در PLAXIS 3D دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت و 44 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط حسین پورساعی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 499,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش پروژه محور پلکسیس – مدل سازی فونداسیون های سطحی و عمیق در PLAXIS 3D را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مدرسه و دانشگاه سراسر اینترنت را در صفحه مدرسه و دانشگاه در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

علی

گرایش من جئوفیزیک بود و نسبت به محتوایی که دنبالش بودم تونست منو راضی کرد.

مهدی

خداوکیلی من تو زمان دانشگاه هم خیلی دانشجوی باهوشی بودم ولی الان که دارم این آموزش های فرادرس رو میبینم، میفهمم اونموقع هم باز جا داشت که یه سری مطالب بیشتری رو یاد بگیرم.

سینا

تا اون حدی که بیان کرده بودن خیلی خوب بود. نحوه تدریس مدرس رو دوست داشتم. اما خوشحال می‌شدم اگر کامل ترش می‌کردن آموزش رو و ادامه می‌دادن.

احمد

به نظر بنده این آموزش بهترین آموزش موجود از نظر کیفیت مباحث و فرم ارایه مدلسازی و از همه مهم تر بیان ساده و روان مدرس محترم برای این مدل می باشد. اما نیازمند مثال هایی با شرایط پیچیده تر (مدلسازی سازه های متنوع آبی) است. با سپاس فراوان از مدرس دوره و تیم متخصص فرادرس.

دنیا

سلام. در ابتدا از استاد محترم و فرادرس تشکر میکنم. بطور کل آموزش خوبی بود بخصوص برای کسانیکه تازه می خواهند شروع کنند و پیش زمینه زیادی ندارند، می تواند کمک کننده باشد. توضیحات مدرس در برخی موارد کمی ناقص بود البته با توجه به زمان دوره میتوان انتظارش را داشت. بیان ایشان خوب بود (میتوانست برخی جمله بندی ها در توضیحات بهتر باشند).  در نهایت به کسانیکه میخواهند پلکسیس دو بعدی و سه بعدی را تازه شروع کنند این دوره را پیشنهاد میکنم.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی