اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش نمایشنامه نویسی – مقدماتی
مسیر آموزشی

آموزش نمایشنامه نویسی – مقدماتی

279,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.8/5
وضعیت قیمت: 279,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :2 نظر5
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:علیرضا زارعی4.9
  • زمان:1 ساعت و 58 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

ورود به عرصه تربیت هنرمندان خوش‌فکر، متعهد، دغدغه‌مند و دارای توانایی‌های فنی بالا، بی‌شک موجب تقویت بنیان‌های فکری و فرهنگی در جامعه شده و زمینه پیشرفت و رشد همه‌جانبه کشور را موجب می‌شود. آنچه مسلم است این است که ساده‌انگاری این حوزه، سال‌های سال است که ضربه‌های مهلکی را به پیکره هنر اصیل تئاتر در کشور زده و یک تحول و تغییر جدی در حوزه آموزش این حرفه، چه در گستره مبانی فکری و چه در پهنه مسائل تکنیکی و فنی بسیار مورد نیاز و توجه است. در این فرادرس تلاش می‌شود با بهره‌گیری از به روز‌ترین منابع تکنیکی، مباحث و مطالب کاربردی به هنرجویان و علاقه‌مندان ارائه گشته و حتی بسیاری از غلط‌های رایج در این حرفه و در مبانی آموزشی، تذکر داده شود.
دوره آموزش نمایشنامه نویسی – مقدماتی دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.8 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 58 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط علیرضا زارعی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 279,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش نمایشنامه نویسی – مقدماتی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های رشته ادبیات سراسر اینترنت را در صفحه رشته ادبیات در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

محمد

عالی عالی عالی . تو خریدش شک نکنید

سمانه

من رشته ام زبان بود و اصلا ارتباطی با این آموزش نداشت و از سر علاقه تهیه کردم.استاد واقعا واضح صحبت می کرد. من همیشه کنار ویدئو دیدن، جزوه هم می نویسم که کامل توضیحات رو یادداشت کردم.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی