اطلاعات دوره
آموزش ساخت کلیپ ویدئویی با افکت سینمایی در پاورپوینت + پروژه عملی
مسیر آموزشی

آموزش ساخت کلیپ ویدئویی با افکت سینمایی در پاورپوینت + پروژه عملی

299,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.3/5
وضعیت قیمت: 299,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:2 نظر5
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:نجمه رحیمی4.9
  • زمان:1 ساعت و 50 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

نرم‌افزار پاورپوینت یک نرم‌افزار قدرتمند برای تولید محتوای گرافیکی است. این نرم‌افزار با وجود کاربری ساده، دارای قابلیت‌های بسیاری است. یکی از این قابلیت‌ها، درج افکت‌های مختلف بر روی ویدئو و متن است. در این نرم‌افزار می‌توان با ترکیب افکت‌ها و انیمیشن‌های مختلف بر روی ویدئو و متن، افکت‌های سینمایی جذابی بر روی ویدئو اعمال کرد. در این آموزش با استفاده از سه پروژه، افکت‌های سینمایی حرفه‌ای مختلف به صورت مرحله به مرحله آموزش داده می‌شود. در پایان این آموزش شما می‌توانید با ایده گرفتن از این سه پروژه، افکت‌های سینمایی جذابی بر روی ویدئوهای کوتاه اعمال کنید.
دوره آموزش ساخت کلیپ ویدئویی با افکت سینمایی در پاورپوینت + پروژه عملی دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 50 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط نجمه رحیمی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 299,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش ساخت کلیپ ویدئویی با افکت سینمایی در پاورپوینت + پروژه عملی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های سینما و تئاتر سراسر اینترنت را در صفحه سینما و تئاتر در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

سروش

بسیار بسیار کامل بود. عالی.

ولید

سلام من دیروز این آموزش رو تهیه کردم و خیلی زود اون رو به اتمام رسوندم. با اینکه من از قبل آموزش های مربوط به پاورپوینت رو دیدم و تقریبا مسلط هستم اما با این حال از این دوره نکات جالب و جدیدی رو یاد گرفتم. در کل خوب بود و به نظرم برای اونایی که می خوان تدریس کنن یا مطلبی رو ارائه بدن خیلی کاربردی خواهد بود. همچنین برای تولید محتوا نیز کمک میکند. تنها نقطه ضعفی که میشه گرفت اینکه مدرس اسم لاتین بعضی از آیتم ها رو نمیگفت، مثلا وقتی با برنامه فتوشاپ کار میکرد اسم انگلیسی آیتم رو نمیگفت مثلا نمیگفت از قسمت magnet برای علامت گذاری استفاده کنید فقط میگفت روی این آیتم کلیک کنید و... یعنی مخاطب باید شکل و مکان اون آیتم رو حفظ میکرد و حتما باید از اون نسخه فتوشاپ استفاده کنه چون در بروز رسانی های متعدد جای آیتم ها عوض میشه. در کل آموزش خوبی بود و مدرس بیان خوبی هم داشتند.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی