اطلاعات دوره
آموزش واکسیناسیون و مراحل طراحی واکسن پروتئینی در محیط Insilico
مسیر آموزشی

آموزش واکسیناسیون و مراحل طراحی واکسن پروتئینی در محیط Insilico

399,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.2/5
وضعیت قیمت: 399,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

با توسعه ابزارها و پایگاه‌های اطلاعاتی مختلف و استفاده از ایمونوانفورماتیک (Immunoinformatics) به عنوان زیرمجموعه‌ای از بیوانفورماتیک (Bioinformatics)، می‌توان واکسن‌های پپتیدی (Peptide) را در محیط Insilico طراحی کرد. همچنین با کمک همین پایگاه‌های داده و نرم‌افزارهای کامپیوتری قبل از فرایندهای آزمایشگاهی که هزینه و زمان زیادی مطالبه می‌کند، می‌توان این پپتیدها را از نظر خواص ایمونوژنیسیتی (Immunogenicity)، مورد بررسی قرار داد. در این آموزش پس از مروری بر مباحث مرتبط ایمنی‌شناسی (Immunology) و بیوشیمی (Biochemistry) پروتئین‌ها، مراحل ضروری طراحی واکسن‌های پروتئینی زیر‌واحدی به طور عملی با استفاده از پایگاه‌های داده و سرور‌های مرتبط تدریس می‌شود. 
دوره آموزش واکسیناسیون و مراحل طراحی واکسن پروتئینی در محیط Insilico دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 19 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط پریسا خدابنده شهرکی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 399,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش واکسیناسیون و مراحل طراحی واکسن پروتئینی در محیط Insilico را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های هنر و طراحی سراسر اینترنت را در صفحه هنر و طراحی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

عیسی نصیری

خدا خیرش بده خیلی کاربردی بود، بیرون چند میلیون می گیرند، مبهم درس میدن میره، کاش ادامه بدن با جزئیات بیشتر و کامل تر.

مهدی

برای آشنایی خوب بود. لطفا آموزش های پیشرفته تر هم  قرار بدید.

شیوا

خوب بود اگه میشد واکسن های mra یا مدل های دیگه گذاشته باشه کامل تر میشد. من با استادم تو دانشگاه داشتم تحقیق میکردم تونستم استفاده کنم و پروژمو تحویل بدم.

شیما

آموزش بسیار خوبی بود. امیدوارم آموزش های بیشتری از ایشان در فرادرس قرار گیرد. پیشنهاد می کنم مفاهیم پایه بیوانفورماتیک و سایر آموزش های مربوطه نیز توسط ایشان هم تدریس شود.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی