اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش فیزیولوژی جانوری 1 Animal Physiology
مسیر آموزشی

آموزش فیزیولوژی جانوری 1 Animal Physiology

549,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.6/5
وضعیت قیمت: 549,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :5 نظر4.5
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:سجاد شجاعی4.5
  • زمان:8 ساعت و 16 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

فیزیولوژی بخش جدایی ناپذیر رشته هایی است که با سلامت انسان و دیگر حیوانات سروکار دارند. پزشکی که می خواهد اختلالات گردش خون مثل فشار خون را تشخیص دهد باید فیزیولوژی قلب و گردش خون را بداند. یک مهندس کشاورزی که برای دام ها جیره غذایی تهیه می کند و تولید مثل آن ها را کنترل می کند بایستی با اصول کارکرد دستگاه گوارش و سیستم تولید مثل حیوان آشنا باشد، علاوه بر این ما به عنوان انسان، برای اداره جنبه هایی که به بدنمان مربوط است برای انتخاب درست غذاها، میوه ها و حفظ سلامت خود به دانش فیزیولوژی نیازمندیم.
دوره آموزش فیزیولوژی جانوری 1 Animal Physiology دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.6 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 8 ساعت و 16 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط سجاد شجاعی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 549,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش فیزیولوژی جانوری 1 Animal Physiology را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های رشته پزشکی سراسر اینترنت را در صفحه رشته پزشکی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

سارا

سلام و خسته نباشید محتوای خیلی قویی و جذابی داشت مدرس مطالب با کیفیت بالا ارائه کردند. پیشنهاد می کنم اگر به این محتوا نیاز دارید حتما آموزش تهیه کنید.

ایمان

سلام به کادر قوی وتوانمند فرادرس .به نظر من این مبحث بسیار عالی و کامل تدریس شد و مخصوصا بخش قلب که کامل وبا تمامی جزئیات تدریس شد فقط از نظر من بهتر بود که علاوه براین دستگاه های بدن دستگاه دفع ادرار هم تدریس می شد .چون مبحثی مهم و کاربردی در امتحانات است .در کل این تدریس توانست سطح علمی من رو افزایش بده . از شما هم می خواهم که این تدریس رو ببینید تا بتوانید از اطلاعات استفاده کنید. با تشکر از دبیر بزرگوار اقای شجاعی

محمد

با سلام خدمت شما عزیزان و اموزش های بی نظیر و خوبتون. این اموزش به طور کلی بسیار بسیار بسیار جذاب طراحی شده و نکات بسیار ریز رو به خوبی خوب توضیح داده اند. اگر منبعی رو برای فراگیری فیزیولوژی جانوری نیاز دارید چشم های خود رو ببندید و بی معطلی این اموزش رو خریداری کنید. واقعا می گم اینقدر خوبه این اموزش که دانسته های من به قبل و بعد از دیدن این اموزش تبدیل شد. طوری هم اموزش داده شده که به راحتی می شه یاد گرفت. خیلی ممنونم از استاد عزیز و با تشکر از فرادرس

محسن

با سلام و عرض ادب و خسته نباشید به مهندس سجاد شجاعی واقعا آموزش فیزیولوژی جانوری رو خیلی عالی است. نکات درسی ریز به ریز گفته شد من بیشتر بخش خون و ایمنی رو دوست داشتم چون الان روی خون مطالعه می‌کنم واقعا کمکم کرد مطالب در عین سادگی بیان به شکلی علمی توضیح داده شد. مشکل من حل شد. واقعا ممنون، هم از مهندس و هم از سایت فرادرس.

kiyuomars

بنام خدا با سلام. فقط میتونم بگم خدا خیرتون دهد؛ بنده از همه آموزشهایتان در زمینه گرایش خودم استفاده کرده و میکنم و اگر تا بحال فرصت تشکر و قدردانی نداشته ام، حلالم کنید. تشکرم بابت همه عناوین آموزشی مربوط به گرایش خودم (زیست شناسی و فیزیولوژی و ...) هست نه فقط مربوط به این آموزش. عالی هستین ... بی نهایت سپاس.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی