اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش آشنایی با داروهای بیوسیمیلار Biosimilar
مسیر آموزشی

آموزش آشنایی با داروهای بیوسیمیلار Biosimilar

369,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.8/5
وضعیت قیمت: 369,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

بیوسیمیلارها، فرآورده های بیولوژیکی هستند که از لحاظ ساختار و عملکرد، بسیار شبیه به فرآورده بیولوژیک مرجع هستند. فرآورده های بیولوژیک شاخه ای مجزا از داروهای بسیار موثر و قوی است که انقلابی را در مسیر درمان بیماری های جدی و مزمن همچون: سرطان، دیابت، بیماری های خود ایمنی و... برای پزشکان فراهم نموده اند. نتایج حاصل از استفاده از فرآورده های بیولوژیک برای بیماران، حیرت انگیز است. به عنوان مثال، در انکولوژی، درمان بیماران مبتلا به لنفوم غیرهوچکین با یک فرآورده بیولوژیک، میزان مرگ را به نصف کاهش داده است.
دوره آموزش آشنایی با داروهای بیوسیمیلار Biosimilar دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.8 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 29 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط دکتر نگار متقی دستجردی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 369,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش آشنایی با داروهای بیوسیمیلار Biosimilar را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مدرسه و دانشگاه سراسر اینترنت را در صفحه مدرسه و دانشگاه در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

حسن

آموزش خوبی بود منتهی بیشتر جنبه تئوری داشت که با توجه به عنوان آموزش همه ی موارد گفته شد. به نظر من اگر جنبه کاربردی و عملی هم داشت بسیار خوب بود.

مهیار

آموزش خوبی بود و من برای افزایش اطلاعات عمومی خودم این آموزش رو تهیه کردم که میتونم بگم آموزش خوبی بود.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی