اطلاعات دوره
آموزش مدل سازی با راینو Rhinoceros در معماری
مسیر آموزشی

آموزش مدل سازی با راینو Rhinoceros در معماری

990,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.6/5
وضعیت قیمت: 990,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:46 نظر4.7
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:حمید جعفری3.9
  • زمان:13 ساعت و 44 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

نرم افزار راینو (Rhinoceros) یک نرم افزار دو و سه بعدی قوی است که به شما اجازه می‌ دهد هم در دو بعد و هم در سه بعد، طراحی و مدلینگ را به آسان ترین روش ممکن انجام دهید. در این نرم افزار، سیستم نربز (Non-uniform rational basis spline) جایگزین سیستم مش بندی (Mesh) شده است که اساس کار آن با محاسبات ریاضی است و همین سبب شده است که بتوانید مدل سازی پوسته‌ های پیچیده را با دستورهای ساده انجام دهید.
دوره آموزش مدل سازی با راینو Rhinoceros در معماری دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.6 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 13 ساعت و 44 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط حمید جعفری مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 990,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش مدل سازی با راینو Rhinoceros در معماری را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مدرسه و دانشگاه سراسر اینترنت را در صفحه مدرسه و دانشگاه در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

حمیدرضا

آموزش خیلی خیلی عالی هست از نظر نوع بیان مدرس و نکات و مثال های خوب و مفیدی که داره.

کیارش

خیلییییییی عالی بود. مثال های زیادی داشت آموزش و کامل بود. به صورت حفظی توضیح نداده بودن و کاملا کاربردی بود.

محمد مهدی

خوب بررسی و کار کرده بود، مدرس خوب بود.

زهرا

آموزش خوبی بود. مدرس کاملا به تمام مباحث مسلط بودند و همه ابزارها رو با ترتیب مناسب و بدون پراکندگی آموزش دادند. صدا و لحن بیانشون هم واضح و رسا بود و آموزش خسته کننده نبود. چون برای طراحی محصول به یادگیری نرم افزار نیاز داشتم و و آموزش تخصصی این حوزه موجود نبود فکر میکردم شاید این آموزش به طور خاص به ابزارهای معماری بپردازه و زیاد به دردم نخوره که اینطور نبود و چون به طور جامع تمام مباحث و ابزارها رو آموزش دادند برای طراحی محصول هم خوب و مناسب بود. فقط تنها کمبودی که داشت اینکه اگر به مبحث رندر گرفتن با خود نرم افزار هم اشاره ای هرچند مختصر میکردن خیلی خوب میشد. 

نریمان

برای منی که هیچی بلد نبودم و صفر بودم نحوه آموزش خوبی داشتند و تونستم یاد بگیرم.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی