اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش تربیت جنسی کودکان و نوجوانان
مسیر آموزشی

آموزش تربیت جنسی کودکان و نوجوانان

659,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.2/5
وضعیت قیمت: 659,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

یکی از دشواری‌ها و مشکلات موجود در همه خانواده‌ها بین والدین و فرزندان صحبت دررابطه‌با موضوعاتی است که به تربیت جنسی کودک مربوط است. مسائلی که در صورت مطرح‌شدن به روش نادرست یا حتی مطرح نشدن می‌تواند تبعات جبران‌ناپذیر و گاه بسیار خطرناکی داشته باشد. در دوره آموزش تربیت جنسی والدین که برای والدین طراحی شده است، والدین این امکان را دارند که با استفاده از مباحثی که توسط کارشناسان این حوزه مطرح و به درست‌ترین شکل ممکن این آموزش‌ها را به کودکان خود منتقل کنند و از بروز مشکلاتی که در این زمینه دامن‌گیر بسیاری از خانواده‌ها شده است جلوگیری نمایند. دوره آموزش تربیت جنسی به مسائلی می‌پردازد که تمامی والدین باید دررابطه‌با این مسائل به فرزندان خودآگاهی لازم را برسانند و نگاه سانسور محور و چشم‌پوشی از بیان این موضوعات نیز تبعات خود را خواهد داشت. موضوعاتی که در این دوره برای آموزش در نظر گرفته شده است شامل مواردی همچون مباحث زیر است: نکات کلی و آشنایی کلی با مباحث مراحل رشد جنسی فرزندان بلوغ تعامل والدین و فرزند ابیوز یا سوءاستفاده جنسی خودارضایی و خود تحریکی در کودکان و نوجوانان هدف از برگزاری دوره آموزش تربیت جنسی چیست؟ در این دوره، باتوجه‌به موضوعات و مباحث مطرح شده می‌توان اهداف مختلفی را برای این دوره در نظر گرفت. اصلی‌ترین هدفی که در این دوره مدنظر تولیدکنندگان دوره قرار داشته است آموزش مسائلی است که تمامی والدین باید در انتقال صحیح این مسائل به کودکان عملکرد درستی داشته باشند. به همین جهت می‌توان این‌طور بیان کرد که اصلی‌ترین هدف این دوره آشنایی والدین با چهارچوب‌های کلی تربیت جنسی فرزندان و آموزش نحوه صحیح انتقال این موضوعات به کودکان بوده است. دوره آموزش تربیت جنسی برای چه کسانی مناسب است؟ باتوجه‌به مباحثی که در این دوره مطرح می‌شود، این دوره برای همه والدین، پدرها و مادرهایی که فرزندانی در سنین مختلف، از سن شیرخوارگی تا سنین نوجوانی دارند می‌توانند در این دوره شرکت کنند و مخاطب این دوره باشند. البته باید به این نکته توجه داشت که والدینی که هنوز صاحب فرزند نشده‌اند و قصد این کار را دارند هم می‌توانند با مطالعه مباحث این دوره با آمادگی بیشتر و درکی بهتر نسبت به تربیت جنسی کودک خود اقدام به فرزندآوری کنند.
دوره آموزش تربیت جنسی کودکان و نوجوانان دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت و 34 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط سیده زهرا رشیدی فرد مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 659,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش تربیت جنسی کودکان و نوجوانان را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های توسعه فردی سراسر اینترنت را در صفحه توسعه فردی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی