اطلاعات دوره
آموزش سبک شناسی دکوراسیون در معماری داخلی
مسیر آموزشی

آموزش سبک شناسی دکوراسیون در معماری داخلی

299,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4/5
وضعیت قیمت: 299,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:21 نظر4.4
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:مهشید پرچمی4.5
  • زمان:1 ساعت و 35 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

از آنجا که سبک های دکوراسیون داخلی متعدد هستند، برای شناخت آن ها به زمان و توجه زیادی نیاز است. در این مجموعه، بیش از سی سبک اصلی دکوراسیون داخلی طبقه بندی شده اند و بر اساس شباهت ها به شما معرفی شوند که می تواند یادگیری اصول طراحی در چند سبک مشابه را برای شما آسان تر کند و در به یادسپاری و ایده برداری از این سبک ها موثرتر واقع شود.
دوره آموزش سبک شناسی دکوراسیون در معماری داخلی دوره‌ای با امتیاز نهایی 4 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 35 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط مهشید پرچمی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 299,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش سبک شناسی دکوراسیون در معماری داخلی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های موسیقی سراسر اینترنت را در صفحه موسیقی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

کتایون

برای کسایی که صفر صفر هستند مناسب بود یا فردی که فقط میخواد اطلاعات عمومیشو بالا تر ببره.

نگین

عالی بود توضیحاتشون جامع و خوب بود به نظرم برای شروع عالیه

شهاب

نگاش کردم؛ تصاویر و عکسا و پاورپوینت بود خوب بود، مشخص بود زحمت کشیده بودند. ولی اگه لول بندی میشد بیشتر مدنظر من بود.

امیر

با سلام و خسته نباشید. مجموعه به طور کاملا خلاصه شده اما نکات به طوری بیان شدند که اگر دقت داشته باشید بسیار مفید واقع می شوند. ممنون از استاد عزیز امیدوارم باز هم از ایشون کار های جدید تری ببینیم یا حق

نواب

خوب بود

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی