اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش طراحی فروشگاه اینترنتی با ووکامرس از صفر تا صد
مسیر آموزشی

آموزش طراحی فروشگاه اینترنتی با ووکامرس از صفر تا صد

70,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2/5
وضعیت قیمت: 70,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در آموزش طراحی فروشگاه اینترنتی با ووکامرس قصد داریم بصورت کاربردی صفر تا صد ساخت فروشگاه اینترنتی با افزونه ووکامرس را آموزش دهیم. درست است که امروزه در اینستاگرام هم می توانید فروشگاه اینترنتی داشته باشید، ولی مشتری هنوز به یک فروشگاه اینترنتی با درگاه پرداخت، پنل کاربری و امکان پیگیری سفارشات بیشتر اعتماد می کند. بسیاری از فروشگاه های بزرگ در کنار اینستاگرام فروشگاه اینترنتی نیز دارند. اگر بخواهید به یک شرکت طراحی سایت یک فروشگاه اینترنتی سفارش دهید، باید بین 1 تا 10 میلیون تومان هزینه کنید. خبر خوش این است که شما با دوره آموزش طراحی سایت و فروشگاه اینترنتی با ووکامرس می توانید خودتان! بله خودتان یک فروشگاه اینترنتی وردپرسی کامل، پیشرفته و حرفه‌ ای را راه اندازی کنید و به کسب درآمد از اینترنت بپردازید. در این دوره قصد داریم با استفاده از افزونه ووکامرس یک سایت فروشگاه اینترنتی را پیاده سازی کنیم اگر با افزونه ووکامرس آشنا نیستید می توانید ویدیو درس اول را که بصورت رایگان می باشد مشاهده کنید. مطالب این دوره به صورت کاربردی مطرح شده و سعی شده تا در طول آموزش اشکالات مختلفی را ایجاد کنیم تا شما با رفع اشکال در فروشگاه اینترنتی آشنا شوید. با توجه به سفارشات مختلف طراحی فروشگاه اینترنتی برای فروش محصولات فیزیکی و مجازی (فایل و دوره آموزشی) چندین قالب پرکاربرد نیز در این دوره آموزش داده شده است همچنین در این دوره بررسی اولیه قالب و افزونه نیز آموزش داده شده است.
دوره آموزش طراحی فروشگاه اینترنتی با ووکامرس از صفر تا صد دوره‌ای با امتیاز نهایی 2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 4 ساعت و 21 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط محمد رضا صفرنواده مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 70,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش طراحی فروشگاه اینترنتی با ووکامرس از صفر تا صد را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های طراحی وب‌سایت سراسر اینترنت را در صفحه طراحی وب‌سایت در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

Farshad Rezazadeh

با تشکر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی