اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
دوره جامع آموزش سی شارپ (C#) از مقدماتی تا پیشرفته
مسیر آموزشی

دوره جامع آموزش سی شارپ (C#) از مقدماتی تا پیشرفته

1,045,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2.9/5
وضعیت قیمت: 1,045,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

سی شارپ به دلیل سادگی، خوانایی و قدرت بالای خود، محبوبیت زیادی در بین برنامه‌نویسان دارد. اگر قصد دارید وارد دنیای برنامه‌نویسی شوید یا به دنبال ارتقاء مهارت‌های خود هستید، یادگیری سی شارپ می‌تواند یک انتخاب هوشمندانه باشد. این زبان برنامه‌نویسی قدرتمند و چند منظوره توسط شرکت مایکروسافت توسعه یافته و به سرعت به یکی از پرطرفدارترین زبان‌های برنامه‌نویسی تبدیل شده است.
دوره دوره جامع آموزش سی شارپ (C#) از مقدماتی تا پیشرفته دوره‌ای با امتیاز نهایی 2.9 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 19 ساعت و 9 دقیقه می‌باشد که در دانشجویار توسط علی بهارلویی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 1,045,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره دوره جامع آموزش سی شارپ (C#) از مقدماتی تا پیشرفته را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های طراحی وب‌سایت سراسر اینترنت را در صفحه طراحی وب‌سایت در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی