اطلاعات دوره
آموزش استفاده از وب سرویس ها در سی شارپ C#‎
مسیر آموزشی

آموزش استفاده از وب سرویس ها در سی شارپ C#‎

299,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.3/5
وضعیت قیمت: 299,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:1 نظر5
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:طه رستمی درونکلا5
  • زمان:1 ساعت و 23 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

وب‌سرویس‌های (REST (Representational State Transfer در حوزه برنامه‌نویسی و به خصوص وب، کاربرد زیادی پیدا کرده‌اند. ربات‌های تلگرامی، درگاه پرداخت، انواع استعلام‌ها و سرویس‌های بازی آنلاین، تنها چند نمونه از کاربردهایی است که روزانه با آن‌ها سر و کار داریم.  این آموزش کوتاه، استفاده کردن از وب‌سرویس‌ها در سی‌شارپ (#C) را هم به صورت نظری و هم به صورت عملی بررسی می‌کند و در کنار آن، مباحث تکمیلی شامل: سرویس‌های جریان داده، پروتکل OAuth 2.0 و Webhook را نیز در بر می‌گیرد. همچنین نشان می‌دهیم که چطور از وب‌سرویسی که تا به حال تجربه استفاده از آن را ندارید، بدون استفاده از SDKها و به کمک HttpClient استفاده کنید.
دوره آموزش استفاده از وب سرویس ها در سی شارپ C#‎ دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 23 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط طه رستمی درونکلا مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 299,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش استفاده از وب سرویس ها در سی شارپ C#‎ را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های زبان برنامه نویسی C# سراسر اینترنت را در صفحه زبان برنامه نویسی C# در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

محمد

اگر در مثالهای عملی به کاربرد در پیام رسانها هم وارد می شدید ، جالب بود

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی