اطلاعات دوره
فیلم آموزش استفاده از نقشه گوگل در سی شارپ C# - متوسط
مسیر آموزشی

فیلم آموزش استفاده از نقشه گوگل در سی شارپ C# - متوسط

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

آموزش پیاده‌سازی نقشه گوگل در یک برنامه سی شارپ C#-با دانلود رایگانبه زبان فارسی دوستان عزیز برای شرکت و مشاهده رایگان آموزش ابتدا در لیموناد ثبت نام کنید و سپس وارد دوره آموزشی شوید. در این دوره آموزشی با نحوه پیاده‌سازی نقشه گوگل در یک برنامه نوشته شده با زبان سی شارپ(C#) را خواهید آموخت و در نهایت یک رابط می سازیم که با استفاده از آن کاربر می تواند با وارد کردن نام شهر، کشور، کد پستی و هر اطلاعاتی که در قسمت نقشه گوگل (maps.google.com) سرچ می کند، نمایشی در نرم افزار خود مشاهده کند.
دوره فیلم آموزش استفاده از نقشه گوگل در سی شارپ C# - متوسط دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 13 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط کیا حامدی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره فیلم آموزش استفاده از نقشه گوگل در سی شارپ C# - متوسط را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های زبان برنامه نویسی C# سراسر اینترنت را در صفحه زبان برنامه نویسی C# در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

Mehdi

ممنون عالی بود.

احمد رشوند

ممنون عالی بود

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی