اطلاعات دوره
آموزش طراحی و ساخت سایت خرید بلیط با ASP.net MVC
مسیر آموزشی

آموزش طراحی و ساخت سایت خرید بلیط با ASP.net MVC

40,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.9/5
وضعیت قیمت: 40,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:24 نظر4.6
  • آموزشگاه:دانشجویار3.6
  • مدرس:مهران یوسفی3.3
  • زمان:16 ساعت و 29 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

در آموزش طراحی و ساخت سایت خرید بلیط با ASP.net MVC،ضمن بررسی مفاهیم و امکانات پیشرفته MVC یک پروژه فروش پیشرفته با امکانات فراوان پیاده سازی خواهد شد . MvC مخفف سه کلمه Model View Controller است. در واقع MVC بر روی معماری های چند لایه ای جهت جداسازی قسمت های مختلف برنامه و به طور دقیق تر جدا کردن بخش ها منطقی برنامه اعم از دیتا ، permission ها […]
دوره آموزش طراحی و ساخت سایت خرید بلیط با ASP.net MVC دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.9 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 16 ساعت و 29 دقیقه می‌باشد که در دانشجویار توسط مهران یوسفی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 40,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش طراحی و ساخت سایت خرید بلیط با ASP.net MVC را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های طراحی وب‌سایت سراسر اینترنت را در صفحه طراحی وب‌سایت در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

سجاد اسدی

من اوایل یادگیری asp این دوره رو تهیه کردم خیلی کاربردی و روان هست هم تدریس هم مبحث آموزشی

Amirm2305

سلام ببخشید asp.net نسخه mvc با mvc core خیلی فرق داره؟

fatimamsn47

سلام روزتون بخیر، ببخشید من هنگامی که سورس برنامه رو باز میکنم به دیتا بیسم ارور میده و پیداش نمیکنه باید چطوری به دیتا بیس وصل کنم برنامه رو؟ ممنون میشم راهنمایی کنید

[email protected]

سلام شما این دوره رو برپایه MVC5 و با استفاده از VS 2017 پیاده کردید در حالیه که الان core معرفی شده می خواستم ببینم می تونم این پروژه رو با asp core بنویسم؟

m.gholame1380

سلام در آخر فیلم 9 که نام شرکت هواپیمایی و تصویر را ذخیره می کند. من طبق فیلم پیش رفتم ولی برام ثبت نمیشه. میشه راهنماییم کنید؟

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی