اطلاعات دوره
آموزش صفحه بندی در ASP.Net MVC
مسیر آموزشی

آموزش صفحه بندی در ASP.Net MVC

69,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.4/5
وضعیت قیمت: 69,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

با آموزش صفحه بندی در ASP.Net MVC همراه ما باشید : یکی از موارد شناخته شده و رایج در طراحی سایت، صفحه بندی یا همان Pagination است که در صفحات مربوط به دسته بندی، برچسب، فروشگاه و … کاربرد فراوانی دارد. از طرف دیگر صفحه بندی سایت برای گوگل و در نتیجه سئو نیز امری مهم و حیاتی است. گوگل صفحاتی را می پسندد که 10 نتیجه مرتبط با جستجوی […]
دوره آموزش صفحه بندی در ASP.Net MVC دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.4 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 22 دقیقه می‌باشد که در دانشجویار توسط عبدالرحیم فرزانه مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 69,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش صفحه بندی در ASP.Net MVC را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های طراحی وب‌سایت سراسر اینترنت را در صفحه طراحی وب‌سایت در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

زهرا

سلام من قسمت اولشو دیدم خیلی بدردم خورد دمتون گرم

Reza

سلام تشکر خیلی خوب توضیح دادین ولی 2 تا مورد هست که من سوال دارم لطفا بفرمایید چطوری میشه که آدرس URL رو تغییر نداد ؟ سوال اولم : الان وقتی کارمیکنه URL تغییر میکنه با اینکه رفرش نمیشه ولی خوب من میخوام جلوی تغییر URL رو بگیرم سوال دومم :من فهرستم پایین صفحه هست و هر سری که روی شماره صفحه یا صفحه بعد یا قبل کلیک میشه اسکرول میشه به بالای صفحه چطوری میشه جلوی اینکار رو گرفته ؟

رضا

سلام من این دوره خرید کردم سه قسمت دانلود کردم صفحه رو اشتباهی بستم لینک دانلود به ایمیلم هم ارسال نشده پشتیبانی هم آنلاین هست ولی جواب نمیده

حسن رجبیان

سلام وقتتون بخیر . لینک های دانلود مجدد به ایمیلتون ارسال شد . همچنین میتونین از طریق پنل کاربریتون لینک ها رو بصورت خودکار مجدد دریافت کنین.

مهرداد

با سلام استاد آیا صفحه بندی ها که توضیح دادید صرفا از روی یه جدول اعمال میشه یا اینکه میشه همزمان یه کوئری زد و از چنتا جدول اطلاعات درآورد و صفحه بندی رو اعمال کرد؟چون من مورد دوم رو میخام آیا تو این دوره تدریس شده؟

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی