اطلاعات دوره
دوره جامع مهندسی وب – فصل 6 تا 8
مسیر آموزشی

دوره جامع مهندسی وب – فصل 6 تا 8

174,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.8/5
وضعیت قیمت: 174,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

با بخش دوم از دوره جامع مهندسی وب در خدمت شما هستیم. در بخش معرفی و بخش اول دوره، ضمن معرفی مهندسی وب و تعاریف اولیه، به‌صورت مقدماتی با HTML، CSS، JavaScript، Jquery و Bootstrap آشنا شدید. عزیزانی که بخش‌های قبلی این آموزش را ندیده‌اند از طریق لینک‌ زیر می‌توانند آن را مشاهده نمایند: دوره جامع مهندسی وب – بخش اول در این بخش از دوره که شامل 3 فصل […]
دوره دوره جامع مهندسی وب – فصل 6 تا 8 دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.8 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 25 ساعت و 56 دقیقه می‌باشد که در دانشجویار توسط سید مازیار موسوی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 174,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره دوره جامع مهندسی وب – فصل 6 تا 8 را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مدرسه و دانشگاه سراسر اینترنت را در صفحه مدرسه و دانشگاه در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

Haraji

سلام میشه سورس درسها رو هم برای بنده بفرستید توی اکثر آموزشها استاد گفتند که نیاز به دانلود سوردها و نوشتن کد ها نیست یهتون فایلها رو میدم ولی توی لیست نیست سندش هم اگر خواستید به طور مثال فصل هفتم PHP-21-Include-Required-2 دقیقه12 میتونید ببینید و بشنوید که استاد خودشون گفتند سورها رو میدهند ولی نیست و این آموزش رو مختل کرده

[email protected]

سلام سوال اینکه یه همراه تمرینها سورس وجود داره یا نه؟ من که چیزی پیدا نکردم ، الان که تو بخش جاوا اسکریپت هستم مدرس یهو شروع میکنه به درس دادن در حالی که کلی کد از قبل نوشته. چرا هیچ فایلی نیست داخل اموزش ها ؟

پشتیبان

سلام خیر؛ فایل جانبی یا سورس همراه این آموزش نیست. ایمیل مدرس برای شما ارسال شد با ایشون در ارتباط باشید.

[email protected]

اخه این چه نوع اسم گذاری برای فایلها هست ؟ یه پوشه بندی نمیتونستید بکنید ؟بعد از دانلود همه فایلهای قاطی میشد اصلا معلوم نیست چی به چیه .

پشتیبان خرید رادفر

نامگذاریش که واضح هست اسم مبحث هستش و بعد شماره فیلم

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی