اطلاعات دوره
آموزش شبیه سازی و تحلیل انرژی در ساختمان با دیزاین بیلدر DesignBuilder
مسیر آموزشی

آموزش شبیه سازی و تحلیل انرژی در ساختمان با دیزاین بیلدر DesignBuilder

549,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.1/5
وضعیت قیمت: 549,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:21 نظر4.6
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:مهدی جواهران یزد4.6
  • زمان:6 ساعت و 6 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

یکی از ابزارهای کارآمد برای بهینه سازی انرژی در ساختمان، نرم افزارهای شبیه سازی هستند که یکی از معروف ترین آنها نرم افزار DesignBuilder است. مهندسین به کمک این نرم افزار می توانند راهکارهای بهینه سازی انرژی را برای یک ساختمان در حال طراحی یا ساختمان موجود (ساخته شده) ارائه کنند که مسلماً قدم اول این مسیر مدل سازی و آنالیز انرژی ساختمان است.  
دوره آموزش شبیه سازی و تحلیل انرژی در ساختمان با دیزاین بیلدر DesignBuilder دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.1 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 6 ساعت و 6 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط مهدی جواهران یزد مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 549,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش شبیه سازی و تحلیل انرژی در ساختمان با دیزاین بیلدر DesignBuilder را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های بازارهای مالی سراسر اینترنت را در صفحه بازارهای مالی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

علی

خیلی خوب بود تدریس مدرس. زمان آموزش کاملا خوب بود و نکات خیلی خوبی عنوان میشد. تمام چیزی که لازم داشتم رو بیان میکرد.

مجید

به نظرم اسم دوره باید معرفی دیزاین بیلدر باشه نه آموزش اون. خیلی مختصر بود و تقریبا در اکثر موارد ایشون فقط بخش های مختلف نرم‌افزار رو ترجمه و معرفی میکردن. شاید برای کسانی که استفاده آموزشی میخوان بکنن از نرم افزار مناسب باشه اما برای استفاده کاربردی کافی نیست.

امیر علی

فصل اول آموزش که در مورد طراحی ساختمان و نما رو خیلی کامل و خیلی خوب توضیح دادند به صورتی که برای انجام آن به هیچ منبع دیگه ای مراجعه نکردم.

نرگس

خیلی مفید بود. تونستم اطلاعات خوبی رو ازش استخراج کنم. من تو محیط کارم با این نرم افزار آشنا شدم و الان کامل یاد گرفتم.

مریم

من اولین آموزشی که از فرادرس گرفتم همین بود، خیلی جامع و کاربردی بود. عالی هستید.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی