اطلاعات دوره
دوره آموزش PHP رایگان از نصب سرور تا خروجی گرفتن
مسیر آموزشی

دوره آموزش PHP رایگان از نصب سرور تا خروجی گرفتن

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.6/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:10 نظر3.5
  • آموزشگاه:دانشجویار3.6
  • مدرس:صادق پاسبان3.9
  • زمان:12 ساعت و 38 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

با مجموعه ی آموزشی PHP در قالب پروژه ی ساخت شبکه ی اجتماعی کاملا پویا ، درآمدزا و منحصر به فرد در خدمت شما کاربران دانشجویار هستیم. PHP مخفف PHP Hypertext Preprocessor است.PHP یک زبان برنامه نویسی Open Source است. به این معنی که استفاده از آن کاملا رایگان است و شما هیچ هزینه‌ای برای کار با آن پرداخت نمی کنید.کدهای PHP باید روی یک سرور اجرا شوند. این سرور می تواند یک سرور واقعی و یا سرور موجود در کامپیوتر شما باشد. شبکه های اجتماعی، هنگامی به وجود می‌آیند که ساختاری از گره‌‌های مرتبط به هم شکل می‌گیرند.هر گره، یک فرد یا یک گروه است.شبکه اجتماعی، به معنای نمایش و مطالعه‌ی ارتباط بین این گره ها و جریان دانش و اطلاعات بین آن هاست.  در این پست همه ی بخش های آموزش را که تا به حال روی سایت قرار گرفته، این جا در قالب یک پست قرار می دهیم تا تمامی قسمت ها به راحتی در اختیار شما عزیزان قرار گیرد. مخاطبین دوره: علاقه مندان به زبان برنامه نویسی php افرادی که علاقه مند به کسب درآمد از این راه هستند. دانشجویان رشته مهندسی نرم افزار و فناوری اطلاعات و… پیش نیاز: آشنایی با Html آشنایی با Css تکنولوژی و نرم افزار ها: زبان برنامه نویسی php سرفصل های دوره: فصل اول 11 قسمت: تحلیل پروژه شبکه اجتماعی و تحلیل دیتابیس پروژه را یاد می گیرید,  نحوه انتخاب قالب آماده و پیدا کردن قالب مناسب برای سایت  نحوه ویرایش کردن قالب و استفاده از آن برای سایت  نحوه ساخت سایت در دریم ویور و شروع برنامه نویسی  اماده سازی دریم ویور و ومپ سرور برای کد نویسی به شیوه PDO , ذکر ویژگی های PDO  ساخت فرم ثبت نام و ورود ...
دوره دوره آموزش PHP رایگان از نصب سرور تا خروجی گرفتن دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.6 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 12 ساعت و 38 دقیقه می‌باشد که در دانشجویار توسط صادق پاسبان مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره دوره آموزش PHP رایگان از نصب سرور تا خروجی گرفتن را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های شبکه و امنیت سراسر اینترنت را در صفحه شبکه و امنیت در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی