اطلاعات دوره
دوره جامع آموزش ASP.Net از مقدماتی تا پیشرفته با وحید باقی
مسیر آموزشی

دوره جامع آموزش ASP.Net از مقدماتی تا پیشرفته با وحید باقی

174,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.1/5
وضعیت قیمت: 174,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:10 نظر2.7
  • آموزشگاه:دانشجویار3.6
  • مدرس:وحید باقی3.7
  • زمان:29 ساعت و 53 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

در دوره آموزش جامع ASP.Net یادگیری را از مباحث مقدماتی دنیای وب و اینترنت شروع و تا انجام عملی یک پروژه پیشرفته و آشنایی با تکنولوژی MVC پیش خواهیم رفت . یکی از زبان های برنامه نویسی حرفه ای برای طراحی سایت ،ASP.NET است. ASP.NET نسل جدید ASP است.ASP.NET یک نمونه و نگرش جدید به  برنامه ها و اسکریپت های مبتنی بر سرویس دهنده می باشد. ASP.NETیک چارچوب کاربردی Web است که توسط شرکت مایکروسافت ارائه شده تا برنامه نویسان بتوانند برای ساخت سایت‌ های Web ،برنامه‌ های Web پویا ، سرویس‌ های Web پویا، سرویس‌ های Web XML از آن استفاده کنند. این بخشی از زیر ساخت NET مایکروسافت و جانشینی برای تکنولوژی صفحات سرویس دهنده فعال (ASP) است. این آموزش در بسته طلایی آموزش برنامه نویسی با ASP.net وجود دارد. ویژگی های زبان برنامه نویسی ASP.NET : ASP.NET یک ابزار قدرتمند برای ساخت صفحات وب پویا و تعاملی است. در ASP.NET از تکنیک های پیچیده ای برای  ایمنی اطلاعات استفاده می شود. معمولا تعداد خط های کدی که برای این زبان برنامه نویسی نوشته می شود ،نسبت به زبان های برنامه نویسی دیگر، کمی بیشتر است که همین دلیل می تواند تا حدودی موجب زمان گیر بودن و افزایش هزینه شود.  دارای قدرت و انعطاف‌ پذیری بالا در توسعه‌ برنامه‌ های کاربردی وب است.  ASP.NET از یک فرم ساده ، برای گسترش و پیکربندی سایت جهت ایجاد یک برنامه استفاده می‌کند. و… شما می توانید برای بررسی و شناخت بیشتر asp.net، مقاله ی مقایسه سایر پلتفرم های NET. با .NET Core را بررسی نمایید. مخاطبین دوره آموزش جامع ASP.Net: ا...
دوره دوره جامع آموزش ASP.Net از مقدماتی تا پیشرفته با وحید باقی دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.1 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 29 ساعت و 53 دقیقه می‌باشد که در دانشجویار توسط وحید باقی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 174,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره دوره جامع آموزش ASP.Net از مقدماتی تا پیشرفته با وحید باقی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های طراحی وب‌سایت سراسر اینترنت را در صفحه طراحی وب‌سایت در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی