اطلاعات دوره
چند زبانه کردن بخش هایی از وب سایت بدون استفاده از دیتابیس در PHP
مسیر آموزشی

چند زبانه کردن بخش هایی از وب سایت بدون استفاده از دیتابیس در PHP

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.8/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

لینک اصلاح شد در این فیلم آموزشی به شما نحوه چند زبانه کردن برخی از بخش های وب سایت که می تواند نیازی به پایگاه داده نداشته باشد درPHP را اموزش داده ایم . اکثر وب سایت های دولتی دارای چند زبان می باشند تا کاربرانی که از اکثر نقاط جهان وارد وب سایت می شوند به راحتی متوجه محتوی وب سایت شوند. که این کار تأثیر بسیار مفیدی در عملکرد […]
دوره چند زبانه کردن بخش هایی از وب سایت بدون استفاده از دیتابیس در PHP دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.8 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 22 دقیقه می‌باشد که در دانشجویار توسط عرفان اکبری منش مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره چند زبانه کردن بخش هایی از وب سایت بدون استفاده از دیتابیس در PHP را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های طراحی وب‌سایت سراسر اینترنت را در صفحه طراحی وب‌سایت در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

Amirm2305

سلام آموزش خوبی بود واقعا استفاده کردم ممنون

سعید

سلام لینک دانلود مشکل داره لطفا درستش کنید ممنون

مدیر پاسبان

لینک اصلاح شد

naz

سلام استاد، آموزشتون حرف نداره خدا خییرتون بده همیشه خوش باشید. یـــــــــا علــــــــی

amentaheri

سلام استاد خیلی اموزش خوب بود ممنون یاعلی استاد منتظر اموزش شی گرا هستم لطفا اموزش رایکان بذاردید ممنون چون اینجور خیلی برایتو ن دعای می کند که ارزش میلیون پولی بیشتر یاعلی

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی