اطلاعات دوره
آموزش هندسه احجام و پرسپکتیو
مسیر آموزشی

آموزش هندسه احجام و پرسپکتیو

349,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.7/5
وضعیت قیمت: 349,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:2 نظر3.9
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:زهرا میرکو3.9
  • زمان:2 ساعت و 46 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

اهداف اصلی این آموزش، آشنایی با مهارت ترسیم و اهمیت بیان ترسیمی در معماری، آشنایی با انواع پرسپکتیوها (Perspective) و همچنین آشنایی با هندسه و جایگاه آن در بیان معماری است. این فرادرس راهنمای جامعی برای دانشجویان رشته های طراحی و به طور خاص معماری است و از آنجایی که ترسیم صحیح تصورات ذهنی طرح از اولین گام های طراحی معماری است، لذا آموختن علم هندسه برای این دسته از دانشجویان اهمیت زیادی دارد. با توجه به نیاز مبرم فعالان حوزه های مختلف هنری، فنی و مهندسی به آموختن فن پرسپکتیو، شناسایی و معرفی نمونه های برتر و کامل تر آموزش علم هندسه ترسیمی و پرسپکتیو ضروری است. در این فرادرس سعی شده است تا با رویکردی تفهیمی و علمی پا را از محدوده تئوری فراتر گذاشته و با شیوه ای مناسب ضمن تشریح جز به جز همه موارد، دانشجو را تا رسیدن به نتیجه مطلوب همراهی کنیم.
دوره آموزش هندسه احجام و پرسپکتیو دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.7 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 46 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط زهرا میرکو مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 349,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش هندسه احجام و پرسپکتیو را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مدرسه و دانشگاه سراسر اینترنت را در صفحه مدرسه و دانشگاه در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

سمیع الحق

من خیلی علاقه به دروس پرسپکتیو دارم و فکر می کنم که این آموزش فرادرس می تواند، مشکلات من رو حل کنه.

Amanullah Noori

فکر می کنم اساسی ترین راه آموزش، آموزش تصویری باشد که این مسیر و فرایند را سایت فرادرس باری راه پویان علم و دانش گشوده است. سپاس خدای را که همچون انگیزه به ذهن خلاق و فرا هوشیار موسس/ موسسین این سایت اعطا فرمود. خداوند هم از شما راضی باشد.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی