اطلاعات دوره
آموزش فروشگاه ساز ویرچومارت (VirtueMart)
مسیر آموزشی

آموزش فروشگاه ساز ویرچومارت (VirtueMart)

45,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: 45,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

ویرچومارت یا VirtueMart ، یک کامپوننت رایگان و تحت جوملا است که با استفاده از هسته جوملا، امکان ساخت فروشگاه مجازی را برای کاربران فراهم می سازد. طراحی این کامپوننت به گونه ای بوده که از نسخه های قدیمی تا نسخه جدید تغییرات فیزیکی خاصی به چشم نمی خورد و نسخه های جدید صرفاً جهت رفع مشکلات گزارش شده یا بهینه سازی، در کامپوننت منتشر شده اند. این مورد نمایانگر معماری صحیح […]
دوره آموزش فروشگاه ساز ویرچومارت (VirtueMart) دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 45 دقیقه می‌باشد که در دانشجویار توسط غلامرضا شهرابی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 45,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش فروشگاه ساز ویرچومارت (VirtueMart) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های بازارهای مالی سراسر اینترنت را در صفحه بازارهای مالی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

majid

سلام افتضاح بود. تاریخ انتشار 95 هست. ولی آموزش روی جوملا 2 هست. یعنی 5 سال قبل!

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی