اطلاعات دوره
دوره آموزش فلاتر 2023+ 5 پروژه عملی ساخت اپلیکیشن
مسیر آموزشی

دوره آموزش فلاتر 2023+ 5 پروژه عملی ساخت اپلیکیشن

1,260,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.3/5
وضعیت قیمت: 1,260,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:422 نظر3.5
  • آموزشگاه:دانشجویار3.6
  • مدرس:طاها اهوازی3.6
  • زمان:22 ساعت و 42 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

اگر علاقه مند به دنیای برنامه نویسی موبایل باشید ، احتمالا اسم فلاتر (Flutter) را شنیده اید . در سال ۲۰۱۷ کمپانی گوگل از فریم ورک جدید خود ، یعنی فلاتر رونمایی کرد . Flutter با این که عمر بسیار کمی دارد اما به سرعت در میان برنامه نویسان محبوب و مورد توجه قرار گرفته است. جالبی کار اینجاست که شما تنها با یک بار کد نوشتن می توانید خروجی Native اندروید و ios بگیرید در حالی که اگر میخواستید به شکل جداگانه برای اندروید و ios اپلیکیشن تولید کنید ، باید دو زبان متفاوت را یاد میگرفتید که در زمان و هزینه اصلا به صرفه نخواهد بود.
دوره دوره آموزش فلاتر 2023+ 5 پروژه عملی ساخت اپلیکیشن دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 22 ساعت و 42 دقیقه می‌باشد که در دانشجویار توسط طاها اهوازی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 1,260,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره دوره آموزش فلاتر 2023+ 5 پروژه عملی ساخت اپلیکیشن را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های طراحی وب‌سایت سراسر اینترنت را در صفحه طراحی وب‌سایت در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

mosavi6288

سلام یه سوال داشتم ایا این دوره هم بر روی اسپات پلیر هست؟؟ خیلی بهتره اگه باشه اگه فایل باشه چندین گیگ از حافظه اشغال میکنه ولی با اسپات پلیر راحت نگاه میکنی و مشکلی پیش نمیاد

علیرضا احمدی

سلام و درود. این دوره در بستر اسپات نیست. اما دوره جدید فلاتر تا پایان شهریور ماه 1402 (همین ماه فعلی) منتشر میشه. اون دوره در بستر اسپات خواهد بود. موفق باشید

rainbewitheyou

سلام من میخوام یه اپلیکیشن دیکشنری طراحی کنم با آموزش شما میتونم ؟

tahax.dev مدرس دوره

سلام دوست من! بله مباحث مورد نیاز به شما آموزش داده میشه، فقط شما برای اینکار باید دیتابیس مورد نظر خودتون رو داشته باشید موفق باشید!

rainbewitheyou

سلام آقای اهوازی امکانش هست در مورد اپلیکیشن دیکشنری سوالات بیشتری ازتون بپرسم در مورد همین فلاتر و اینکه ایران تحریم شده و فلاتر طبق آموزش شما نصب نمیشه وقتی flutter instalation رو میزنم امکان نصب وجود ندارد من میخوام حداقل تا ۲ ماه دیگه اپلیکیشن دیکشنری رو آماده کنم و اینو میخوام بدونم با توضیحاتی که داخل محصول فلاتر دادین من میتونم هدفم که دیکشنری هست رو به نتیجه برسونم در مورد دیتابیش هایو توضیح دادین ؟

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی