اطلاعات دوره
دوره آموزش سئو 2023 جامع در قالب پروژه واقعی ارز دیجیتال
مسیر آموزشی

دوره آموزش سئو 2023 جامع در قالب پروژه واقعی ارز دیجیتال

4,900,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2.2/5
وضعیت قیمت: 4,900,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:0 نظر0
  • آموزشگاه:دانشجویار3.6
  • مدرس:محمد مرادی4.2
  • زمان:30 ساعت و 57 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

بهینه سازی سایت برای موتور جستجو یا SEO روند مناسب برای بهبود دید یک وب سایت یا یک صفحه وب در نتایج یک موتور جستجو است. معمولا وب سایتهایی که بالاترین مکان و بیشترین تکرار در صفحه نتایج جستجو را دارند، بازدید کننده بیشتری از طریق موتورهای جستجو بدست می‌آوردند . در واقع SEO باعث تجمیع درست اطلاعات موجود در وب سایت و جذب بیشتر مخاطب از طریق موتورهای جستجو می شود. بهبود وضعیت سئو باعث: در این سری از  دوره آموزش سئو جامع، تمام تمرکز روی مباحث سئو قرارگرفته و تمام مباحث از پایه بررسی می شود.و در نظر داریم کارآموز بعد از اتمام فصل‌ها روند قابل قبولی در این زمینه داشته و همچنین با تمرین و آزمون‌وخطا می‌تواند وارد بازار کار شود.در این دوره از مباحث ساده تئوری شروع و تا مباحث عملی و مثال‌ها و همچنین کار با انواع مختلف اجزای سئو و ابزارآلات مناسب نیز سایت خود را سئو می‌کنیم.با آنالیزورها و رتبه‌بندی‌ها مختلف آشنا می‌شویم و راه‌های آن را به‌درستی درک می‌کنیم.همچنین طبق استاندارد جهانی الگوریتم‌های گوگل برای هدف تلاش می‌کنیم.در حین آموزش، به‌صورت جامع و عملی از نصب و راه‌اندازی تا در قسمت حرفه ایی قرار دادن سایت عمل می‌کنیم. همچنین بخوانید:چگونه سئوکار شویم؟ معرفی مهارت‌ها و وظایف یک سئوکار دوره هیچ‌گونه پیش‌نیازی ندارد و تمامی مطالب از پایه و مقدماتی تدریس شده است.     مفاهیمی که دانشجو پس از گذراندن این دوره  فرا می گیرد:   حتما پس از تهیه این پکیج به شماره اعلامی در پایان هر فیلم آموزشی پیام دهید تا برای دریافت پشتیبانی مادام و همچنین آپدیت های بعدی عضو گروه شوید ....
دوره دوره آموزش سئو 2023 جامع در قالب پروژه واقعی ارز دیجیتال دوره‌ای با امتیاز نهایی 2.2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 30 ساعت و 57 دقیقه می‌باشد که در دانشجویار توسط محمد مرادی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 4,900,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره دوره آموزش سئو 2023 جامع در قالب پروژه واقعی ارز دیجیتال را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های ارز دیجیتال سراسر اینترنت را در صفحه ارز دیجیتال در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی