اطلاعات دوره
آموزش رایگان سئو در دیجیتال مارکتینگ
مسیر آموزشی

آموزش رایگان سئو در دیجیتال مارکتینگ

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.6/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:8 نظر3.6
  • آموزشگاه:مکتب خونه4.1
  • مدرس:وحید رستمی3.6
  • زمان:5 ساعت
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

کاربرد دوره آموزش رایگان سئو در سال 2021 چیست؟ آموزش رایگان سئو : بهینه‌سازی موتور جستجو (SEO) یکی از موثرترین راه‌ها برای جذب مشتری بالقوه به وب‌سایت شماست. آمار نشان می‌دهد که در روز 5/3 میلیارد جستجو در گوگل انجام می‌شود. جالب است که تنها 0.78 درصد از جستجوگران به صفحه دوم گوگل می‌روند. بنابراین اگر می‌خواهید نرخ بازدید خود را افزایش دهید، باید بتوانید در صفحه اول گوگل قرار بگیرید. این کار هم جز با سئو امکان‌پذیر نیست. تکنیک‌های سئو مدام در حال پیشرفت و تغییر است. شما هم باید استراتژی‌های خود را مطابق با گوگل تغییر دهید تا در رتبه‌بندی بالاتری قرار بگیرید. بنابراین مهم است که شما بتوانید تکنیک‌های به‌روز و جدید سئو را پیدا کرده و آن‌ها را در سایت خود پیاده کنید. حال که با مفهوم سئو آشنا شدید، بهتر است تعریف آن را هم بدانید. سئو یا همان بهینه‌سازی موتور جستجو فرایندی است که موقعیت سایت را در نتایج ارگانیک موتورهای جستجو بهبود می‌دهد. هم‌زمان با شروع به کار موتورهای جستجو در سال 1990 میلادی، مباحث سئو هم ظهور پیدا کرد. امروزه محبوبیت این مفهوم به قدری زیاد شده که یکی از استراتژی‌های مهم بازاریابی محسوب می‌شود. سئو نه تنها محبوبیت خود را حفظ کرده بلکه به شدت هم در حال رشد است. هدف از یادگیری دوره آموزش رایگان سئو در سال 2021 چیست؟ اگر سئو را به خوبی درک کنید و بتوانید آن را در سایت خود پیاده کنید، می‌توانید لینک خود را با جستجوی عناوین مرتبط در صفحه اول گوگل پیدا کنید. این یک فرایند زمان‌بر و نیازمند تلاش فراوان است. با قرار گرفتن در صفحه اول گوگل نرخ بازدیدهای شما افزایش پیدا می‌کند و کاربران راحت‌تر می‌توانند به شما اعتماد کنند. بنابراین هدف از برگزاری دوره آموزش سئو عبارت است از: افزایش بازدید از صفحات سایت برندسازی  قرار گرفتن در رتبه بالاتر در نتایج موتورهای جستجو مانند گوگل  افزایش ارائه خدمات و فروش محصولات معروف شدن کسب‌وکارهای اینترنتی دوره آموزش رایگان سئو در سال 2021  مناسب چه کسانی است؟ کسانی که کسب‌وکار اینترنتی دارند و می‌خواهند استراتژی بازاریابی دیجیتالی را به خوبی یاد بگیرند. کسانی که قصد کار کردن در زمینه SEO را دارند. نویسندگان محتوا که می‌خواهند مطالب خود را مبتنی بر سئو بنویسند. بعد از فراگیری دوره آموزش رایگان سئو در سال 2021 چه مهارت‌هایی کسب خواهید کرد؟ آشنایی کامل با سئو و اصطلاحات رایج در آن آشنایی با نحوه کار موتورهای جستجو و رتبه‌بندی در آن‌ها یادگیری بهترین راه‌های لینک‌سازی فراگیری مهارت‌های لازم برای ساخت تگ‌ها، تیترها و توضیحات مناسب نحوه استفاده از محتواهای چندرسانه‌ای در سایت پیدا کردن کلمات کلیدی بیشتر بدانید
دوره آموزش رایگان سئو در دیجیتال مارکتینگ دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.6 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 5 ساعت می‌باشد که در مکتب خونه توسط وحید رستمی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش رایگان سئو در دیجیتال مارکتینگ را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های سئو سراسر اینترنت را در صفحه سئو در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

کاربر مکتب‌خونه

سلام و عرض ادب برای من که آشنایی با مبحث سئو نداشتم بسیار کاربردی بود و احساس میکنم الان میتونم بطور جدی تری روی این مباحثی که در کلاس مطرح شد کار کنم. ممنون از کلاس خوبتون.

امید

دوستان عزیز اگر از هندزفری استفاده کنید صدا گوشی سمت چپ بیشتر هست و کاملا واضح

کاربر مکتب‌خونه

از آموزش استاد رستمی ونکات کاربردی بسیار متشکرم

مریم

با سلام، به کیفیت صدا عادت می کنید اما محتوا با توجه به عنوان جذابی که انتخاب کرده بودند، تفاوت هایی داشت. به طور کلی برای ارائه دادن و آشنایی و شروع مناسب هست. سپاسگزارم.

کاربر مکتب‌خونه

صدا قابل شنیدن نیست ارائه هم خیلی خسته کننده است. پیشنهاد میکنم حذفش کنید.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی