اطلاعات دوره
دوره آموزش سئو 2023 جامع در قالب پروژه واقعی ارز دیجیتال با حامد اصفهانی
مسیر آموزشی

دوره آموزش سئو 2023 جامع در قالب پروژه واقعی ارز دیجیتال با حامد اصفهانی

4,900,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.6/5
وضعیت قیمت: 4,900,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:41 نظر4.1
  • آموزشگاه:دانشجویار3.6
  • مدرس:حامد اصفهانی3.7
  • زمان:30 ساعت و 57 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

به جامع ترین دوره پروژه محور سئو خوش آمدید! این روزها در بستر اینترنت صرفا دو روش برای فروش وجود دارد؛ روش اول، تبلیغات و هزینه های هنگفت برای ارائه محصولات به کاربران و روش دوم گرفتن ورودی از موتور جستجوی گوگل است.آیا شما برای خرید یا سفارش یک محصول از باکس سرچ اینستاگرام استفاده میکنید یا در گوگل سرچ میکنید؟ مسلما فقط گوگل! معمولا کاربران شبکه های اجتماعی زمانی از پیج یا کانال ها خرید میکنند که یا قبلا تجربه خرید موفقی داشته اند یا از طریق تبلیغات و اکسپلور با آنها آشنا شده اند. در نتیجه همه کاربران برای خرید فوری معمولا از سرچ گوگل استفاده میکنند و شبکه های اجتماعی صرفا نقش اطلاع رسانی را دارند پس ما سئو میکنیم که مشتری جدید را سریع جذب کنیم.
دوره دوره آموزش سئو 2023 جامع در قالب پروژه واقعی ارز دیجیتال با حامد اصفهانی دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.6 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 30 ساعت و 57 دقیقه می‌باشد که در دانشجویار توسط حامد اصفهانی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 4,900,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره دوره آموزش سئو 2023 جامع در قالب پروژه واقعی ارز دیجیتال با حامد اصفهانی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های ارز دیجیتال سراسر اینترنت را در صفحه ارز دیجیتال در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

ehsan021

سلام تو کدوم قسمت در مورد شیوه کار با گوگل آنالایتیکس و طریقه استفاده از ابزار های Moz و Ahref توضیح میدین؟

محمد

سلام. چند جلسه از این دوره ظبط شده ؟

علیرضا احمدی

سلام و درود. دوره تکمیل هست

محمد

پس چرا من وقتی میخوام فیلمها رو ببینم از فصل اول به بعد ارور زیر رو میده: خطا: ویدئو بارگزاری نشد!

علیرضا احمدی

سلام و درود. دوره در بستر اسپات هست و میتونید از داشبورد کاربری و بخش لایسنس های من، لایسنس خودتو نرو دریافت کنید. موفق باشید

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی