اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش دریافت اتوماتیک پیامک کد تایید بدون پرمیشن با زبان جاوا
مسیر آموزشی

آموزش دریافت اتوماتیک پیامک کد تایید بدون پرمیشن با زبان جاوا

103,800 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.8/5
وضعیت قیمت: 103,800 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در این دوره آموزشی صفحه لاگین مشابه صفحه لاگین برنامه دیوار طراحی می کنیم؛ سپس سمت سرور رو با زبان PHP روی هاست واقعی کار می کنیم تا بتونیم روی دیوایس های مختلف عملکرد برنامه رو تست کنیم و محدود به شبیه ساز نباشیم! همچنین نحوه کار با هاست سی پنل و پنل های ارسال پیامک و ارسال پیامک خدماتی آشنا می شویم و پس از آن سراغ برنامه می رویم و بخش دریافت اتوماتیک کد پیامک رو کار می کنیم. این دوره بسیار جذاب بوده و پیشنهاد می کنم حتما این دوره رو تهیه بفرمایید تا قسمت لاگین حرفه ای مشابه اپلیکیشن های بزرگ طراحی کنید.
دوره آموزش دریافت اتوماتیک پیامک کد تایید بدون پرمیشن با زبان جاوا دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.8 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت و 5 دقیقه می‌باشد که در دانشجویار توسط علی پوراحمدی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 103,800 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش دریافت اتوماتیک پیامک کد تایید بدون پرمیشن با زبان جاوا را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های زبان برنامه نویسی Java سراسر اینترنت را در صفحه زبان برنامه نویسی Java در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی