اطلاعات دوره
آموزش دریافت اتوماتیک پیامک کد تایید بدون پرمیشن با زبان جاوا
مسیر آموزشی

آموزش دریافت اتوماتیک پیامک کد تایید بدون پرمیشن با زبان جاوا

173,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2.6/5
وضعیت قیمت: 173,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:0 نظر0
  • آموزشگاه:دانشجویار3.6
  • مدرس:علی پوراحمدی3.2
  • زمان:3 ساعت و 5 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

توضیحات دوره احراز هویت پیامکی : شاید شما داخل اپلیکیشن های بزرگی مثل واتساپ، تلگرام، ا ینستاگرام و همچنین برخی اپلیکیشن های داخل مثل دیجی کالا، دیوار و … دیده باشید که وقتی شماره موبایلتون رو وارد برنامه می کنید، هنگامی که کد تایید براتون ارسال میشه اون کد تایید به صورت خودکار داخل کادر مربوط به خودش قرار می گیره و نیازی نیست که کاربر اون رو به صورت دستی وارد برنامه کنه. در دوره های آموزشی که روی سایت ها موجوده در قسمت احراز هویت پیامکی به این مورد نمی پردازند و به صورت دستی باید کد تایید رو وارد برنامه کنیم. اما در این دوره آموزشی قراره یاد بگیریم چجوری مثل اپلیکیشن های حرفه ای کد تایید رو اتوماتیک وارد برنامه کنیم. این کار بدون نیاز به پرمیشن خاصی اتفاق میفته تا کاربر بدون نیاز به دادن مجوز خواندن پیامک ها احساس امنیت و رضایت زیادی از برنامه شما داشته باشه! پیشنهاد می کنم قبل از تهیه دوره حتما لطفا ویدیوی معرفی رو مشاهده بفرمایید. این دوره چه بازارکاری دارد ؟ با یادگیری این دوره می توانید اپلیکیشن خود را بسیار حرفه ای و کاربرپسند طراحی کنید به گونه ای که در همان ابتدای برنامه، به کاربر حس امنیت و رضایتمندی القا شود. این دوره برای چه کسانی مناسب است ؟ علاقه مندان به برنامه نویسی موبایل علاقه مندان به یادگیری مباحث تخصصی و کاربردی علاقه مندان به اجرای پروژه های تخصصی و هیجان انگیز افراد خلاقی که می خواهند صفحه لاگین حرفه ای طراحی کنند. کسانی که خواهان کسب درآمد از طریق برنامه نویسی هستند. پیش نیازهای دوره دریافت اتوماتیک پیامک کد تایید چیست ؟ در این دوره نیاز به آشنایی مقدما...
دوره آموزش دریافت اتوماتیک پیامک کد تایید بدون پرمیشن با زبان جاوا دوره‌ای با امتیاز نهایی 2.6 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت و 5 دقیقه می‌باشد که در دانشجویار توسط علی پوراحمدی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 173,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش دریافت اتوماتیک پیامک کد تایید بدون پرمیشن با زبان جاوا را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های زبان برنامه نویسی Java سراسر اینترنت را در صفحه زبان برنامه نویسی Java در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی