اطلاعات دوره
آموزش swift برای IOS با 6 پروژه عملی
مسیر آموزشی

آموزش swift برای IOS با 6 پروژه عملی

455,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.2/5
وضعیت قیمت: 455,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:60 نظر4.2
  • آموزشگاه:دانشجویار3.6
  • مدرس:محمدرضا افلاکی3.5
  • زمان:12 ساعت و 18 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

iOS یا iphone OS d یک سیستم عامل برای تلفن های همراه است که توسط شرکت Apple Inc توسعه داده شده است. در این دوره به آموزش swift و ساخت برنامه برای پلتفرم های شرکت اپل(Apple) می پردازیم . سرفصل های دوره آموزش swift قسمت اول : معرفی دوره و معرفی زبان های برنامه نویسی پلتفرم iOS معرفی سرفصل های پوشش داده شده در دوره توضیحات راجع به دوره معرفی زبان هایی که […]
دوره آموزش swift برای IOS با 6 پروژه عملی دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 12 ساعت و 18 دقیقه می‌باشد که در دانشجویار توسط محمدرضا افلاکی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 455,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش swift برای IOS با 6 پروژه عملی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های برنامه‌نویسی اپلیکیشن و نرم افزار سراسر اینترنت را در صفحه برنامه‌نویسی اپلیکیشن و نرم افزار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

ali.azimi1060

سلام کنار فصل دوم نوشتید ۴۱ قسمت ولی ۲۵ قسمته

mohammad142 مدرس دوره

سلام و عرض ادب خدمت شما دوست عزیزم لطفا با تیم دانشجویار پیگیر باشید

tank.tiger1384

سلام من خیلی به شدت علاقه به دولوپ iOS دارم . اما از هرکسی میپرسم میگن به دليل تحريم ها هیچ در امدی نمیشه داشت . برای همینم الان فلاتر کار میکنم . میخواستم ببینم به چه صورت میشه درامد داشت توی ایران . من یه دوره ۳ ماهه swiftui کار کردم اما به دليل مشورت ها مجبور شدم ادامه ندم . اگر امکانش هست به من مشاوره بدید اگر خوبه من native iOS رو قطعا ترجیح میدم .

mohammad142 مدرس دوره

سلام خدمت شما دوست عزیزم بلد بودن برنامه نویسی iOS و فلاتر بصورت همزمان باعث میشه درآمد شما چندین برابر برنامه نویس های iOS دیگه باشه و اینو با توجه به تجربه میگم به شما.

s.amin.moosavi.n

سلام و وقت بخیر. انتشار دوره برای سال ۹۹ هستش. میخواستم ببینم این دوره آپدیت میشه؟ اگر همین دوره تهیه بشه با نیاز امروز و بروزرسانی‌هایی که برای iOS16 انجام شده تطابق داره یا خیر؟ با تشکر

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی