اطلاعات دوره
جامع ترین آموزش برنامه نویسی اندروید (کاتلین، فلاتر و جاوا)
مسیر آموزشی

جامع ترین آموزش برنامه نویسی اندروید (کاتلین، فلاتر و جاوا)

3,450,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2.8/5
وضعیت قیمت: 3,450,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:0 نظر0
  • آموزشگاه:دانشجویار3.6
  • مدرس:علی قاسمی4.2
  • زمان:128 ساعت و 7 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

اندروید (Android) یک سیستم عامل موبایل است که توسط شرکت گوگل توسعه داده می شود. این سیستم عامل که یکی از محبوب‌ترین سیستم‌عامل‌های تلفن همراه است، اوپن سورس بوده و برپایه هسته لینوکس بنا شده است. اندروید بر خلاف سیستم عامل iOS آیفون که فقط پردازنده های ARM را پشتیبانی میکند، بر روی انواع مختلفی از پردازنده ها (ARM, MIPS, Power Architecture, x86) قابل نصب است. برای آموزش برنامه‌ نویسی برنامه‌های اندرویدی می‌توان از تعداد زیادی از زبان‌های برنامه‌نویسی استفاده کرد. یکی از آنها جاوا است که گوگل هم توسعه‌دهندگان را بیشتر به استفاده از این زبان تشویق می‌کند. زبان برنامه نویسی Java: هنگامی که صحبت از برنامه نویسی اندروید می‌شود، اولین و محبوب‌ترین گزینه جاوا است. جاوا زبان رسمی برنامه نویسی اندروید است و این یعنی بیشترین پشتیبانی گوگل از این زبان خواهد بود. بیشتر اپلیکیشن‌های اندروید که در حال حاضر در گوگل پلی حضور دارند، با استفاده از زبان جاوا نوشته شده‌اند. شعار جاوا «یک بار بنویس و هر جایی اجرا کن» است که به ویژگی اجرا شدن برنامه های جاوا روی هر نوع سیستم عامل و هر گونه وسیله الکترونیکی اشاره دارد. ویژگی های برنامه نویسی جاوا : سادگی شیء گرایی قابل حمل بودن (میتواند روی هر پلتفرمی اجرا شود.) دارای بستر مستقل امن بودن (جاوا امن است چون هیچ نشانگر صریح ندارد، برنامه های جاوا در داخل سیستم عامل مجازی ماشین مجازی اجرا می شود.) پویایی دارای عملکرد بالا و…. مخاطبین دوره برنامه نویسی اندروید با جاوا: آموزش رایگان برنامه نویسی اندروید برای کسانی مناسب می باشد که می خواهند تازه برنامه ن...
دوره جامع ترین آموزش برنامه نویسی اندروید (کاتلین، فلاتر و جاوا) دوره‌ای با امتیاز نهایی 2.8 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 128 ساعت و 7 دقیقه می‌باشد که در دانشجویار توسط علی قاسمی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 3,450,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره جامع ترین آموزش برنامه نویسی اندروید (کاتلین، فلاتر و جاوا) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های فناوری و علوم کامپیوتر سراسر اینترنت را در صفحه فناوری و علوم کامپیوتر در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی