اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
دوره آموزش متریال دیزاین و UI در اندروید
مسیر آموزشی

دوره آموزش متریال دیزاین و UI در اندروید

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.8/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

با آموزش متریال دیزاین و UI در اندروید در خدمتتان هستیم.متریال،سبک یا زبانی جدید در طراحی است که نخستین بار توسط شرکت گوگل معرفی شد. متریال دیزاین نسخه مکتوب،مستند و علمی طراحی تحت Flat Design است . این طراحی در ابتدا محدود به اپلیکیشن های موبایلی بود که برای اندروید طراحی شده بود،اما به سرعت جای خود را بین طراحان رابط کاربری وب پیدا کرد. به طور کلی شما می توانید […]
دوره دوره آموزش متریال دیزاین و UI در اندروید دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.8 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت و 1 دقیقه می‌باشد که در دانشجویار توسط محسن فرامرزیان مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره دوره آموزش متریال دیزاین و UI در اندروید را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های UI و UX سراسر اینترنت را در صفحه UI و UX در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی